پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:58:57 - دوشنبه 1 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«آزاده صمدی» رازهای زندگی و تصاویر“ آزاده صمدی ”
آزاده صمدی, بیوگرافی کامل و عکس های متفاوت و دیده نشده از آزاده صمدی , و خانواده اش را در سایت نیک صالحی ببینید.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از نیک صالحی؛ بیوگرافی و عکسهای آزاده صمدی و خانواده اش

نام : آزاده
نام خانوادگی : صمدی
تاریخ تولد : ۱۷ دی ۱۳۵۷
محل تولد : لاهیجان
همسر : هومن سیدی جدا شده از (۱۳۸۵–۱۳۹۲)
پیشه : بازیگر

آزاده صمدی (متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان) بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید.

آزاده صمدی

عکس کودکی آزاده صمدی

زندگی شخصی آزاده صمدی

او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند. در تئاتر «بی‌شیر و شکر» حمید امجد ایفای نقش کرد.

آزاده صمدی

آزاده صمدی در گذر زمان

وی پس از تئاتر «بی‌شیر و شکر» در تله‌تئاتر «دریاروندگان» محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی «راه بی‌پایان» با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. وی در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» با کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» نیز بازی کرده‌است.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

ازدواج آزاده صمدی با هومن سیدی

هومن سیدی بازیگر و کارگردان معروف اصالتی از خته شمال دارد متولد شهر رشت است و  آزاده صمدی نیز اصالتی شمالی و متولد شهر لاهیجان است . آزاده در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از وی طلاق گرفت.

آزاده صمدی

آزاده صمدی و همسر سابق هومن سیدی

این دو بازیگر سرشناس در سال ۱۳۸۶ پس از بازیگری در سریال راه بی پایان به یکدیگر علاقه مند شدند و در همان سال تصمیم به ازدواج گرفتند . ازدواج آنها پر سر صدا برگزا شد و بسیاری از مجله های روز آن وقت تیتر اول خبر انها ازدواج هومن سیدی و آزاده صمدی بود .

آزاده صمدی

هومن سیدی و همسر سابق آزاده صمدی

 

تائید طلاق آزاده صمدی از طرف همسرش

زندگی همه ما انسان های دارای یک سری موالفه هایی است که دوست داریم در یک حیطه ای از پشت پرده های حریم خصوصی خود باقی بماند اما از اینکه این چنین دل سوزانه حواشی زندگیم را به تن می خرید دوست داشتم خبری را بین شما طرفداران گرامی منتشر کنم . نزدیک به یک سالی است که از سرکار خانم آزاده صمدی جدا شده ام . خواهشی که از شما دارم موضوع متاسفیم , چرا ؟ , باب گفتگو , اضهار نظر و … مختومه گردد و در پایان برای همه شما دوستداران عزیز آرزوی سلامت می کنم .

 

آزاده صمدی

هومن سیدی

زوجی خوشبخت که زندگی مشترکشان پایان یافت

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان” شناختند. آنها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایی داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند.

جدای از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. صمدی وسیدی در این سالها همکاری های مشترک زیادی با هم داشتند. آزاده در سال ۹۱ در فیلم همسرش “آفریقا” بازی کرد و با اینکه این فیلم اولین تجربه رسمی سیدی در زمینه کارگردانی بود خیلی مورد توجه قرار گرفت.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی در فیلم آفریقا

آفریقا نام فیلمی ایرانی به کارگردانی هومن سیدی است، که در سال ۱۳۸۹ ساخته و در اواخر سال ۱۳۹۱ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. هومن سیدی پس از ساخت شش فیلم کوتاه اولین فیلم بلند خود را با نام آفریقا جلوی دوربین برد. وی برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم آفریقا شد.

آزاده صمدی

فیلم آفریقا

آزاده صمدی در فیلم طبقهٔ حساس

طبقهٔ حساس فیلمی کمدی به کارگردانی کمال تبریزی و محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و فیلمنامه‌نویسی پیمان قاسم‌خانی می‌باشد. رضا عطاران برای این فیلم سیمرغ بلورین نقش اول مرد را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

آزاده صمدی

فیلم طبقهٔ حساس

آزاده صمدی در فیلم ارغوان

ارغوان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی محصول سال ۱۳۹۳ است.این فیلم داستان یک زن و مرد است که در شب مرگ یک موزیسین معروف، برخورد اتفاقی‌شان روی گذشته و آینده هر دوی آنها تاثیر می‌گذارد.

آزاده صمدی

فیلم ارغوان

آزاده صمدی در فیلم ۵۰ کیلو آلبالو

۵۰ کیلو آلبالو فیلمی به کارگردانی مانی حقیقی، نویسندگی فرهاد توحیدی و مانی حقیقی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته و محمد شایسته محصول سال ۱۳۹۴ است.این فیلم که از نوروز ۱۳۹۵ در سینماهای تهران به نمایش درآمد و بیش از ۱۳ میلیارد تومان فروش داشت (پس از فیلم های «فروشنده» و «من سالوادور نیستم» سومین فیلم پرفروش‌ سال بود.

آزاده صمدی

فیلم ۵۰ کیلو آلبالو

آزاده صمدی در فیلم خوب، بد، جلف

خوب، بد، جلف فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری محصول سال ۱۳۹۴ است. فیلمبرداری این اثر در زمستان ۱۳۹۴ انجام شد و اولین بار در بهمن ۱۳۹۵ در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بنمایش درآمد.این فیلم از تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است. در نظرسنجی سایت خبرآنلاین این فیلم به عنوان بهترین فیلم نوروز ۱۳۹۶ انتخاب شد.

آزاده صمدی

فیلم خوب، بد، جلف

آزاده صمدی در سریال راه بی پایان

راه بی پایان نام مجموعه‌ای تلویزیونی ساخت ایران است که در بهار ۱۳۸۶ از شبکه سوم سیما به نمایش درآمده است. نام این مجموعه در زمان تولید بوی گندم بود که در هنگام پخش به راه بی‌پایان تغییر نام داد. تاکنون این سریال توانسته است بیشترین درصد رضایت‌مندی مخاطبان (۹۱/۱ درصد) را از آن خود کند آزاده در این فیلم با همسر سابقش همبازی بود.

آزاده صمدی

سریال راه بی پایان

آزاده صمدی در سریال انقلاب زیبا

آزاده صمدی در سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی نقش زیبا را بازی کرد. داستان سریال زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده اند. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سال ها پیش می شود که خانواده ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می برد. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می کند.

آزاده صمدی

سریال انقلاب زیبا

آزاده صمدی در سریال علیجناب

سریال عالیجناب به نویسنده کارگردانی سام قریبیان  و از شبکه نمایش خانگی در ۶ قسمت پخش خواهد گردید. داستان سریال عالیجناب اجتماعی است و درباره زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می کند و برخلاف تصور عمومی اثری سیاسی نیست.

آزاده صمدی

سریال علیجناب

نمایش رویای یک شب نیمه تابستان

این نمایش به کارگردانی مصطفی کوشکی و بازیگران: (به ترتیب ورود به صحنه) آزاده صمدی، محمد صادق ملک، سجاد باقری، شهروز دل افکار، روشنک گرامی، مجید نوروزی، نازآفرین کاظمی، هومن کیایی، علیرضا کیمنش، خاطره حاتمی، غزل شجاعی روی صحنه رفت.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

فیلم های سینمایی آزاده صمدی

۱ آفریقا ۱۳۸۹ هومن سیدی
۲ سیزده ۱۳۹۱ هومن سیدی
۳ طبقهٔ حساس ۱۳۹۲ کمال تبریزی
۴ ارغوان ۱۳۹۳ امید بنکدار و کیوان علیمحمدی
۵ گاهی ۱۳۹۴ محمدرضا رحمانی
۶ ۵۰ کیلو آلبالو ۱۳۹۴ مانی حقیقی
۷ خوب، بد، جلف ۱۳۹۴ پیمان قاسم‌خانی
۸ ساعت ۵ عصر ۱۳۹۵ مهران مدیری
۹ لابی ۱۳۹۵ محمد پرویزی

آزاده صمدی

تولد آزاده صمدی در سر صحنه فیلم ساعت ۵ عصر

مجموعه تلویزیونی آزاده صمدی

۱ راه بی‌پایان ۱۳۸۶ همایون اسعدیان
۲ گاوصندوق ۱۳۸۸
۳ سی امین روز ۱۳۹۰ جواد افشار
۴ حیرانی ۱۳۹۱ امید بنکدار و کیوان علیمحمدی
۵ انقلاب زیبا ۱۳۹۳ بهرنگ توفیقی
۶ پشت بام تهران ۱۳۹۴ بهرنگ توفیقی
۷ عالیجناب (شبکه خانگی)[۸] ۱۳۹۴
۸ دیواربه‌دیوار ۱۳۹۵–۱۳۹۶ سامان مقدم

آزاده صمدی

آزاده صمدی

تئاتر آزاده صمدی

بی شیر و شکر (حمید امجد)
مشروطه بانو (حسین کیانی)
دریا روندگان (محمد عاقبتی)
روایت ناتمام یک فصل معلق (هومن سیدی)
بالاخره این زندگی مال کیه؟ (اشکان خیل نژاد)
یه کلیک کوچولو (احمد سلیمانی)
نمایش P2 (سید مرتضی میرمنتظمی)
ملودی شهر بارانی (هادی مرزبان)
نمایش زبان اصلی (رسول کاهانی)
نمایش رؤیای یک شب نیمه تابستان (مصطفی کوشکی)
پنج ثانیه برف (مرتضی میر منتظمی)
آیس لند (آیدا کیخایی)

آزاده صمدی

آزاده صمدی

فیلم کوتاه

۳۵متری سطح آب (هومن سیدی)
دندان آبی (هومن سیدی)
هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید(امید بنکدار و کیوان علیمحمدی)

جوایز آزاده صمدی

۱۳۸۹ بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر بهترین بازیگر نقش اول زن آفریقا برنده (بخش آثار ویدیویی)

آزاده صمدی

آزاده صمدی

بازیگری برای آزاده صمدی چه تعریفی دارد؟

اگر بخواهم درباره بازیگری بگویم، باید به دوران بچگی‌ام برگردم. بچه خیال‌پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم. در خیالاتم خودم را جای آدم‌های مختلف می‌گذاشتم و بازی می‌کردم. رویای زندگی و زیستن به جای دیگران همیشه با من بود. هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد، تنها فرقش این است که الان جلوی دوربین بازی می‌کنم. البته بازیگری تعریف آکادمیکی هم دارد، اما برای من معنا و تعریفش این است. این‌که جای آدم‌های مختلف، زندگی و فکر کنم، هنوز هم مثل دوران کودکی جالب است.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی در «خندوانه»

وی در برنامه خندوانه درباره خودش گفت: «به این فکر می‌کنم که دوره‌ای را به عنوان دوره بازنشستگی‌ام در نظر بگیرم. مزرعه‌ای داشته باشم که در آن سبزی خوردن بکارم. چیزی بنویسم یا همت کنم زبانم را تقویت کنم و تا آن موقع بتوانم ترجمه کنم.» , «لایف استایلی را که الان دارم دوست ندارم و اگر به خاطر شغلم نبود تهران نمی‌ماندم.»

آزاده صمدی

برنامه خندوانه

آزاده صمدی برای موفقیت از چه چیزهایی گذشت

اکثریت دوست دارند چه از نظر بحث مالی و چه به خاطر بیشتر دیده و مطرح شدن، زیاد کار کنند اما من به این میل غلبه کردم و سعی کردم گزیده کاری خودم را حفظ کنم و هر کاری را قبول نکنم. طبیعتا خیلی سخت است اما با تعریفی که من از موفقیت دارم بیشتر هم خوانی دارد و فکر می کنم برای رسیدن به آن اهدافی که در نظر دارم باید سختگیر باشم و هر کاری را قبول نکنم.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی در دورهمی

صمدی در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه شایعاتی وجود دارد که شما جدی و بد اخلاق هستید، گفت: من خیلی آدم خوش اخلاق و خوش خنده‌ای هستم؛ احتمالا خیلی اذیتم کردند که این اتفاق افتاده است. در حیطه کاری ما خیلی از مناسبات رعایت نمی‌شود. متاسفانه آدم‌ها برای کار خود احترام قائل نیستند. تکرار این مسئله ممکن است آدم را برنجاند و عصبانی کند. برای من مهم است هوای دل همدیگر را داشته باشیم اما متاسفانه در حرفه ما بیشتر به وظیفه خودشان بدون در نظر گرفتن خیلی چیزها می‌پردازند.

آزاده صمدی

برنامه دورهمی

در پنجمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با رقابت لباس‌های آزاده صمدی، شقایق فراهانی، شبنم مقدمی و نیکی کریمی به کار خود پایان داد که در نهایت آنا ثانی با طراحی لباس آزاده صمدی موفق شد بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد. در این مراسم وزیر ارشاد هم خواستار توقف ورود لباس‌های ترک به کشور شد.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

چه چیزی آزاده صمدی را غصه‌دار و چه چیز خوشحالش می‌کند

«این که آدم‌ها یادشان می‌رود هدف‌شان از زندگی کردن چیست و پایشان را روی سر و کله هم می‌گذارند تا به جاهای خفن‌تری برسند غصه‌دارم می‌کند و همیشه بودن در جمع حالم را سر جایش می‌آورد.»

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi