پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:11:30 - سه شنبه 4 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همزمان با بازگشایی مدارس در کرمان؛
۸۵۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان خانواده زندانیان توزیع شد
رییس کل دادگستری استان کرمان از اهدای ۸۵۰ بسته آموزشی شامل کیف و لوازم تحریر به دانش آموز زندانیان نیازمند در شهر کرمان خبر داد.

 به گزارش دانشجو آزاد:حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در آیین توزیع بسته‌های آموزشی به دانش آموزان زندانیان نیازمند گفت: این اقلام در مجموع به ارزش سیزده میلیارد ریال و با مشارکت و همکاری خیرین و نیکوکاران کرمانی، انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده است که در اختیار فرزندان مددجوی زندانیان قرار می‌گیرد.

او ضمن تشکر از انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان و خیرین افزود: انجمن حمایت از زندانیان نیازمند در کنار توجه به مسائل معیشتی، بهداشتی، در جهت توانمند سازی و اشتغال زایی سرپرستان خانواده‌های مددجویان تمرکز کرده است. 

حمیدی بر توجه به مسائل آموزشی و تعلیم و تربیت دانش آموزان بی بضاعت تاکید کرد و گفت: حمایت و تامین مایحتاج تحصیل در ابتدا و در طول سال تحصیلی از دانش آموزان مددجویان زندانی بی بضاعت موجب افزایش کیفیت تحصیل، تامین و تضمین کیفیت آموزشی آنان می‌ شود و خوشبختانه در سنوات قبل شاهد کسب مدارک و اخذ رتبه‌های عالی در کنکور سراسری از سوی این قشر از دانش آموزان بوده ایم. 

 پرویز سلیمانی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیازمند گزارشی از آخرین وضعیت خانواده‌های زندانیان نیازمند در شهر کرمان ارایه کرد و گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس تعداد ۸۵۰ عدد کیف به همراه تعدادی دفتر، خودکار، مداد و جعبه رنگ به فرزندان دانش مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان زندانیان کرمان اهدا شده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi