پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:07:47 - شنبه 23 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۸۰۰ مجوز دانشجویی خروج از کشور برای اربعین صادر شده/ آخرین کاروان دانشجویی امروز به عتبات می‌روند
رئیس ستاد عمره و عتبات دنشگاهیان گفت: برای اربعین تاکنون ۸۰۰ مجوز خروج از کشور برای دانشجویان صادر کرده‌ایم اما اعزام آنها به صورت کاروانی و همانند اعزامهایی که تا امروز صورت پذیرفته نخواهد بود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از تی نیوز:حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، در خصوص آخرین روز اعزام دانشجویان و عتبات و تعداد کاروان‌های اعزام شده تاکنون گفت: امروز ۲۳ آبان آخرین کاروان دانشجویان از استان مرکزی به عتبات اعزام خواهند شد و پس از آن اعزام دیگری نخواهیم داشت؛ هم چنین تاکنون ۱۸۶ کاروان دانشجویی به عتبات اعزام شدند.

وی در خصوص این که ستاد عمره و عتبات دانشجویی چه برنامه ای برای اعزام دانشجویان در اربعین حسینی دارد گفت: برای اربعین تاکنون ۸۰۰ مجوز خروج از کشور برای دانشجویان صادر کرده ایم اما اعزام آنها به صورت کاروانی و همانند اعزام‌هایی که تا امروز صورت پذیرفته نخواهد بود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پایان خاطر نشان کرد: آخرین اعزام کاروان‌های دانشجویی امروز خواهد بود و دوره چهاردهم اعزام‌ها از ۵ بهمن شروع خواهد شد و تا آخر فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi