پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:27:57 - پنجشنبه 9 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس کل دادگستری استان کرمان:
۴۸ درصد پست‌های قضایی استان کرمان بلاتصدی است/ کمبود فضای اداری
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بیش از ۴۸ درصد پست‌های قضایی و اداری در دادگستری استان کرمان بلاتصدی است.

به گزارش دانشجو آزاد:  حجت الاسلام ابراهیم حمیدی شامگاه هشتم شهریورماه جلسه شورای قضایی استان کرمان که با حضور مدیرکل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمانی معاونت راهبردی قوه قضاییه برگزار شد، با بیان اینکه کرمان با کمبود کادر قضایی و اداری مواجه است، گفت: بیش از ۴۸ درصد پست‌های قضایی و اداری در دادگستری استان کرمان بلاتصدی است.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات دستگاه قضایی استان کرمان، کمبود فضای اداری و فیزیکی است که بایستی قوه قضاییه نگاه ویژه‌تری به پهناورترین استان کشور داشته باشد.

حمیدی ابراز امیدواری کرد که در سفر آتی ریاست قوه قضائیه به استان کرمان برخی از مشکلات و کمبودهای دستگاه قضایی این خطه رفع شود.

در ادامه مدیرکل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمانی معاونت راهبردی قوه قضائیه گفت: هدف از سفر هیات اعزامی به استان کرمان، شناسایی ظرفیت‌ها، نقاط قوت و کمبودها در دستگاه قضایی استان و ارائه آن به ریاست قوه قضائیه است.

حسین نجفی بر حفظ و تکریم جایگاه پرسنل دستگاه قضایی و همچنین تکریم مراجعان به تاکید کرد و گفت: هدف سند تحول، دستیابی به عدالت، رضایت و افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به قوه قضائیه و نظام است.

وی بر برنامه‌محوری و هدفمند بودن فعالیت‌ها در دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: تمامی اقدامات در قوه قضائیه بایستی حول محور سند تحول و تعالی قضایی شکل بگیرد.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi