پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:17:32 - سه شنبه 2 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۳۸ گروه جهادی دانشجویی در کرمان فعالیت می‌کنند
مسئول بسیج دانشجویی کرمان با اشاره به فعالیت ۳۸ گروه جهادی دانشجویی در استان، گفت: ارائه خدمت توسط نخبگان، فرهیختگان و براساس شناسایی دقیق نیازها و محرومیت‌های مناطق خدمت، از تفاوت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی با سایر اقشار است.

 به گزارش دانشجو آزاد: سیدهادی طباطبایی، مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان امروز، دوم آبان‌ماه در آیین اختتامیه دومین عهد خدمت تابستان دانشجویی که در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، با اشاره به فعالیت ۳۸ گروه جهادی دانشجویی در استان، گفت: این گروه‌ها به مدت سه هزار و ۶۵۰ نفر روز در نقاط مختلف استان خدمت کردند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانشجویی در مجموع به ۲۰ هزار نفر خدمات مختلف آموزشی، علمی، فرهنگی، هنری، مشاوره، بهداشت و درمان و عمرانی ارائه دادند، افزود: ارائه خدمت توسط نخبگان، فرهیختگان و براساس شناسایی دقیق نیازها و محرومیت‌های مناطق خدمت، از تفاوت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی با سایر اقشار است.

حسین اکبری‌فرد، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه در مناطق محروم ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد، اظهار کرد: دانشگاه باید ثمرات مفیدی برای جامعه داشته باشد و جامعه‌ای سعادتمند است که سرمایه انسانی آن، به دنبال کسب دانش باشند تا به توسعه کشور کمک کنند.

اکبری‌فرد با اشاره به عضویت ایران در سازمان‌های مختلف بین‌المللی، گفت: عضویت جمهوری اسلامی ایران در مجامع مختلف از جمله سازمان‌های همکاری شانگ‌های، بریکس و… به دلیل تلاش‌هایی است که در عرصه علم و دانش صورت گرفته است.

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi