پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:27:09 - چهارشنبه 10 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۲۴۵ زندانی در استان کرمان آزاد شدند
همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان با حضور معاون اول قوه قضائیه، ۲۴۵ زندانی جرائم غیرعمد و عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند.

 به گزارش دانشجو آزاد: پیش از ظهر امروز و همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه، ۲۴۵ زندانی جرایم غیرعمد و عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در مراسم آزادی این زندانیان با ابراز خرسندی از حضور در دیار سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: کرمان به واسطه حاج قاسم‌ها، دیار فراموش نشدنی است.

وی با اشاره به آزادی ۲۴۵ زندانی جرایم غیرعمد و عمد از زندان‌های استان کرمان افزود: یکی از مهمترین و خوب‌ترین مراسم سفر امروز ریاست قوه قضائیه در کرمان، آزادی زندانیان است.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به کمک خیران به آزادی زندانیان عنوان کرد: خوشحال هستیم که به این مسئله که جزو آموزه‌های دینی و اسلامی است، توجه می‌شود و از مسئولان استان و خیران که زمینه این امر مقدس را فراهم و مشارکت کردند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش تسنیم، مجموع بدهی مددجویان جرایم غیرعمد آزاد شده ۱۶۹۹ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۷۱۸ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال از طریق گذشت شاکی حاصل شده است.

همچنین توان پرداخت مددجویان جرایم غیرعمد نیز ۸۲۱ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال بوده که ۱۵۸ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال تسهیلات بانکی نیز در این زمینه به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi