پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:02:41 - چهارشنبه 4 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۱۳ دانشگاه برتر اتاق فکر پژوهشی تشکیل می‌دهند
معاونان پژوهشی ۱۳ دانشگاه کشور جلسات منظمی درخصوص بررسی سیاستگذاری های کلان علم و فناوری کشور تشکیل داده اند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر:تورج محمدی گفت: معاونان پژوهشی ۱۳ دانشگاه کشور جلسات منظمی درخصوص بررسی سیاستگذاری های کلان علم و فناوری کشور تشکیل داده اند که این جلسات به عنوان اتاق فکر سیاست های کلان فناوری برای کمک به برنامه ریزی های معاونت پژوهشی وزارت علوم است.

وی خاطرنشان کرد: در سومین جلسه شورای هماهنگی معاونان پژوهش و فناوری ۱۳ دانشگاه برتر موضوع تدوین مرامنامه این شورا مطرح شد و قرار است اعضا نظرات نهایی خود را طی دو هفته آینده برای تصویب نهایی این مرامنامه اعلام کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: در سومین جلسه این شورا موضوع همکاری دانشگاه های برتر کشور در عرصه های پژوهش و فناوری مطرح و تاکید شد که نباید رقابت های سالم دانشگاه ها با یکدیگر مانع هم افزایی میان آنها شود.

محمدی بیان داشت: طی چند سال گذشته همکاری های دانشگاه های برتر کشور با یکدیگر کم رنگ شده و این درحالی است که همکاری میان دانشگاه ها یکی از شاخص های رتبه بندی بشمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ دانشگاه برتر کشور قرار است طبق توافق با ایرانداک پایان نامه های دانشجویان در سایت دانشگاه ها قرار داده شود چراکه مراجعه و دریافت اطلاعات از سایت دانشگاه ها یکی دیگر از شاخص های رتبه بندی در جهان است.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi