پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:29:44 - یکشنبه 3 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک پارچه‌سازی دروس ارشد و دکتری فنی و مهندسی/ اتمام بازنگری ۷رشته
رئیس گروه فنی و مهندسی شورای برنامه ریزی وزارت علوم گفت: دروس ۷ رشته فنی و مهندسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری یکپارچه سازی شده و پس از تصویب به دانشگاه ها ابلاغ شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر:علیرضا رهایی گفت: دروس ۷ رشته مهندسی برق، کامپیوتر، عمران، معدن، مکانیک، شیمی و پلیمر بازنگری و در روند این بازنگری یکپارچه سازی شده اند که پس از تصویب برای اجرا به دانشگاه ها ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: دروس دو رشته مهندسی نساجی و صنایع نیز درحال بازنگری است و طی دو ماه آینده نیز به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

رئیس گروه فنی و مهندسی شورای برنامه ریزی وزارت علوم خاطرنشان کرد: دروس بازنگری شده رشته های فنی و مهندسی در سطح قابل قبول بین المللی به روز رسانی و بازنگری شده اند.

رهایی گفت: در سطح دنیا دروس کارشناسی ارشد و دکتری بسیاری از دانشگاه ها به صورت یکپارچه است و دانشجویان براساس زمینه تحقیقاتی خود برخی از دروس را می گذرانند که این روند در بازنگری دروس فنی و مهندسی دانشگاه های کشور نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: گروه برنامه ریزی فنی و مهندسی از سال گذشته به صورت جدی درخصوص بازنگری و به روز رسانی برنامه های درسی این حوزه اقدام کرد و توانست طی یک سال برنامه بسیاری از رشته های این حوزه را بازنگری و پس از تصویب برای اجرا به دانشگاه ها ابلاغ کرد.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi