پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:06:42 - دوشنبه 10 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یکی از مهمترین پروژه ها تبدیل اشرار به احرار در جنوب کرمان می باشد
کارشناس غرفه محرومیت زدایی در نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: یکی از مهمترین پروژه ها تبدیل اشرار به احرار در جنوب کرمان می باشد.

محسنی کارشناس غرفه محرومیت زدایی در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندیهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگوی اختصاصی با “دانشجو آزاد” گفت: از سودهایی که از قسمت پیمانکاری بدست می آوریم برای محرومیت زدایی هزینه کنیم، بخشی از این سود برای مردم محروم مثل خانه بهداشت خانه ایتام مسجد مدرسه آبرسانی و در این بخش ها در سراسر کشور هزینه می شود.

وی با اشاره به پروژه های انجام شده در استان کرمان عنوان کرد: تا کنون ۲۱۹ پروژه در استان کرمان انجام شده یکی از مهمترین این پروژه ها تبدیل اشرار به احرار در جنوب کرمان است، این افراد خود را تسلیم قانون کردند و ما زمینهای آنها را احیا کردیم و با تشکیل تعاونی زمین در اختیارشان گذاشتیم وهم اکنون مشغول کشاورزی می باشند.

محسنی افزود: در بحث های عمرانی مثل ساخت خانه ایتام، مسجد، مدرسه، حسینیه، گلزار شهدا، جاده و طرح های آبرسانی در سراسر کشور هزینه می شود.

کارشناس غرفه محرومیت زدایی در رابطه با اجرای پروژه ها گفت: . سپاه استانی، بسیج سازندگی و گروههای جهادی با ما همکار دارند همچنین بخشی از کار به عهده خود مردم مثلا هیات امنای مساجد، شوراها و بهیاری ها می باشد.

وی در پایان عنوان کرد: کار ما فقط پشتیبانی مالی و نظارت فنی از پروژه هاست و در قسمت اجرایی سازمانهای مختلفی با ما همکاری می کنند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi