پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:25:13 - پنجشنبه 24 فروردین 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برای حضور بانوان در ورزشگاه؛
گل گهر پیشقدم شد
در ۵ هفته مانده به پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گل گهر سیرجان به عنوان اولین باشگاه استان کرمان برای حضور بانوان در ورزشگاه پیش قدم شد.

به گزارش دانشجو آزاد: ۵ هفته تا پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است و خیلی از تیم‌ها قصد دارند تا از تمام پتانسیل موجود در شهر استفاده کنند تا تیم هایشان به موفقیت برسند.

چندی پیش تیم ملوان درخواستی از فدراسیون فوتبال داشت تا مجوز حضور بانوان در ورزشگاه را بگیرد. این درحالیست که حضور بانوان در ورزشگاه شرایط خاصی می‌خواهد و یکی از آن شرایط این است، آن ورزشگاه باید از لحاظ امکانات خیلی به روز باشد و فضایی برای بانوان تدارک دیده شود تا آن‌ها از امنیت کافی برخوردار باشند.

در استان کرمان، باشگاه گل گهر سیرجان به عنوان اولین باشگاه پیش قدم شده است و ضمن رعایت تمام استاندارد‌های لازم، به فدراسیون فوتبال نامه زده و خواستار حضور بانوان در چند بازی باقی مانده و همچنین فصل آینده شده است. 

سایر باشگاه‌های استان کرمان از جمله مس کرمان و مس رفسنجان نیز منتظر افتتاح ورزشگاه‌های اختصاصی خود هستند تا استاندارد‌های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه را فراهم کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi