پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

5:50:12 - شنبه 10 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گروه جهادی عمار برای مقابله با کرونا عضو می پذیرد
سید سجاد مهدوی گفت: نیرو‌های داوطلب دانشجویی می‌توانند در حوزه‌های مختلفی از جمله بهداشت، ضدعفونی معابر، پرستاری و آموزش همکاری داشته باشند

سیدسجاد مهدوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد”  در خصوص آماده سازی مجدد نیرو‌های جهادی برای مقابله با کرونا ، گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همکاری جوانان با ستاد ملی مبارزه با کرونا در حال ثبت نام و سامان دهی نیرو‌های داوطلب دانشجویی هستیم.

مهدوی با اشاره به نیاز کنونی کشور به نیروی جوان جهادگر گفت: نیرو‌های داوطلب دانشجویی می‌توانند در حوزه‌های مختلفی از جمله بهداشت، ضدعفونی معابر، پرستاری و آموزش همکاری داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان افزود: دانشجویان در عرصه‌های مختلف ثبات قدم و پیشگامی خود را به ثبوت رسانده اند و این بار نیز با توجه به دستورات رهبری پای کار خواهند آمد.

وی در پایان تاکید کرد: دانشجویانی که علاقمند به فعالیت جهادی در حوزه‌های مقابله با کرونا هستند، می‌توانند مشخصات، توانمندی و شماره تماس خود را به دایرکت صفحه مجازی گروه جهادی عمار بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان به نشانی jahadi.ammar ارسال کنند.

انتهای پیام/ طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi