پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:20:05 - یکشنبه 21 دی 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گردهمایی فرهیختگان علمی و فرهنگی در کرمان
به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ، در این نشست که برادر شهید حاج قاسم سلیمانی هم حضور داشت ؛ دکتر نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اعلام اینکه آنچه اهمیت دارد غلبه نرم افزاری بر نقشه های دشمن است گفت: غلبه نرم افزاری در صورت اجرایی می شود که دانشجویان ما بیایند و […]

به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ، در این نشست که برادر شهید حاج قاسم سلیمانی هم حضور داشت ؛ دکتر نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اعلام اینکه آنچه اهمیت دارد غلبه نرم افزاری بر نقشه های دشمن است گفت: غلبه نرم افزاری در صورت اجرایی می شود که دانشجویان ما بیایند و کمک کنند.
نیک روش با اشاره به اینکه استکبار سالهاست که تلاش کردند در ابعاد اجتمایی ، فرهنگی و اقتصادی کشورها نفوذ کنند و برنامه های خود را اجرا کنند ، افزود:  ما رهپویان خوبی برای حاج قاسم سلیمانی هستیم باید نیروهای برای مکتب حاج قاسم سلیمانی تربیت کنیم تا راهش با افتخار شتاب پیدا کند.
رئیس بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد باید در نهاد علمی ما مکتب حاج قاسم سلیمانی ترویج شود تا به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نزدیک شویم.
وی افزود : مکتب حاج قاسم سلیمانی تجلی مکتب عاشورا و امامان است ، فتح فتوح است و مسیر آینده را با میانبر روشن کرده است و اگر در شرایط اقتصادی اجرا شود تغییر بزرگی را شاهد خواهیم بود .
 نیک روش بیان کرد: برای مسیر تمدن سازی باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را اجرا کنیم.

در این مراسم سردار مطهری فرمانده لشکر پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان ، با اعلام اینکه سردار سلیمانی در جمهوری اسلامی ایران ، چهار دهه تلاش کرد تا این نظام با قدرت پا برجا باشد گفت : سردار سلیمانی معتقد بود اگر حریم انقلاب اسلامی بشکند همه حریم ها می شکند.
وی افزود : شیطان های بزرگی در منطقه و جهان علیه اسلام ناب محمدی تلاش میکردند تا نابود شود اما حاج قاسم سلیمانی پوزه همه آنها را به خاک مالید.
سردار مطهری با اشاره به اینکه امریکایی ها خیلی تلاش کردند ؛ میلیاردها دلار هزینه کردند که خاورمیانه را باب میل خود اداره کنند تصریح کرد : سردار سلیمانی با رشادت های خود نقشه آنها را نقشه برآب کرد .

سپس حشمت الله قنبری همدانی استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام در ذکر ویژگی های شاخص شهید سلیمانی گفت : ۶۳ سال زندگی حاج قاسم سلیمانی سراسر  مجاهده و خودسازی بود ، حاج قاسم با شهادت انس داشت.

قنبری افزود : حاج قاسم سلیمانی با قدرت عبودیت به این مقام متعالی رسید و هیچ وقت غروبی ندارد و تمام شدنی نیست.

این پژوهشگر تاریخ اسلام  با اشاره به بدرقه ی میلیونی حاج قاسم گفت:  باید در رفتار و در نظام دیپلماسی کشور حاج قاسم سلیمانی باشیم ؛ قاسم سلیمانی یعنی صداقت داشتن با مردم ، با پاکیزگی زندگی کردن ؛ یعنی خدمت بی منت .

در پایان این گردهمایی با قرائت بیاینه و از هسته های برتر بسیجی تجلیل شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi