پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:10:05 - چهارشنبه 3 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سران فتنه مجری اغراض بیگانگان بودند
سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور گفت: گردانندگان فتنه زمانی ترورهای کشور را رقم می زدند و جزء فراری ها بودند.

دخیل عباس زارع زاده مهریزی عضو کمیسیون شوراها  و امور داخلی کشور در گفتگوی اختصاصی با “دانشجو آزاد” در رابطه با بخشیدن سران فتنه گفت: برای بخشیده شدن، خود فرد بایستی عوامل بخشیده شدن خود را فراهم کند.

وی افزود: در حال حاضر سران فتنه حاضر نیستند که جریان فتنه را به عنوان فتنه بشناسند و سپس در پیشگاه ملت عذرخواهی کنند و بگویند ما این کار غلط را انجام دادیم و اشتباه خود را می پذیریم و از مردم طلب عفو و بخشش کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد:بحث بخشودگی این نیست که فرد خود را فتنه گر نداند و بخشیده شود، به فضای جامعه آمده و طلبکارانه سخن بگوید.

زارع زاده اظهار داشت: اگر آقایان در جریان فتنه موفق می شدند، الان آقای میرحسین موسوی و کروبی چه کاره بود؟ بنا نبود در آن فضا آنها رئیس جمهورشوند، بنا نبود که درآن فضا کاره ای شوند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانیکه جریان فتنه را در کشور مدیریت میکردند و گردانندگان اصلی بودند، زمانی ترورهای کشور را دامن می زدند و جز فراری های کشوربودند، برگشتند و در این فضا قرار گرفتند. همه عوامل بیگانه درجریان فتنه دست داشتند و آنها نیامده بودند تا میرحسین را حاکم کنند، آنها آمده بودند تا اغراض خودشان را حاکم کنند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در رابطه با محاکمه سران فتنه عنوان کرد: اگر این جریان به قوه قضائیه کشیده شود و بحث محاکمه مطرح شود قطعا حکم اعدام خواهد بود، بحث اغتشاش و آشوب و فتنه و براندازی مصداق مفسد فی الارض است.

وی با اشاره به مرز بین فتنه گران و اصلاح طلبان بیان داشت: فتنه گر کسی است که ریشه نظام را هدف قرار می دهد  و آرامش و امنیت جامعه را هدف قرار می دهد ولی اصلاح طلب کسی است که در فضای آرام سیاسی جامعه آمادگی دارد که کار کند و الان در متن حاکمیت هستند و دولت را اداره می کنند، در فضای دولت حضور دارند و در فضای سیاسی و اجتماعی کشور حضور دارند.

زارع زاده در پایان گفت: اصلاح طلب حاکمیت را پذیرفته ودر متن حاکمیت همکاری می کند و در مدیریت جامعه و مدیریت سیاسی حضور دارد اما فتنه گر کسی است که به هر قیمتی می خواهد به اغراض خودش برسد و این به نفع نظام و حاکمیت و مملکت نیست.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi