پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:06:01 - دوشنبه 16 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با همکاری جهاددانشگاهی کرمان،
گام‌های استواری در حوزه علوم قرآنی برداشته می‌شود
مدیرعامل مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین مجمع قاریان و حافظان قرآن استان و جهاد‌دانشگاهی کرمان خبر داد و گفت: با این تفاهم‌نامه گام‌های بلند و استواری در حوزه علوم قرآنی برداشته می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد: به نقل از روابط عمومی مجمع قاریان و حافظان قرآن سیدحمیدرضا توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان و جهاد‌دانشگاهی کرمان خبر داد و گفت: با این تفاهم‌نامه گام‌های بلند و استواری در حوزه علوم قرآنی برداشته خواهد شد.

وی افزود: جهاددانشگاهی با هدف تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، تحقیقات علمی و فعالیت‌های فرهنگی و به عنوان یک نهاد انقلابی برخاسته از انقلاب، به‌عنوان یک پل میان دانشگاه و بخش صنعت، خدمات و آحاد جامعه فعال است.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان ضمن تجلیل از تلاش‌های انجام شده در جهاد‌دانشگاهی استان کرمان، اظهار کرد: برای همه کارکنان این مجموعه آرزوی توفیق و خدمت به قرآن و فرهنگ اسلامی را خواستاریم.

توحیدی در پایان گفت: تفاهمنامه همکاری مجمع با جهاد دانشگاهی با هدف توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ و آموزه‌های قرآن کریم و سیره اهل‌بیت(ع)، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه مراکز قرآنی کشور و در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ارتقای سطح علمی و مهارت قرآنی دانشجویان و کارکنان است.


انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi