پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

20:51:45 - چهارشنبه 22 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمیته مشترک گردشگری سلامت در کرمان راه‌اندازی شد
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان از راه‌اندازی کمیته مشترک گردشگری سلامت با حضور دست‌اندرکاران این حوزه در کرمان خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد: محمد علی کدوری به جلسه کمیته راهبردی سلامت استان کرمان اشاره کرد و گفت: کمیته مشترک سلامت استان کرمان با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه گردشگری سلامت با حضور دستگاه‌هایی همچون استانداری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و … راه‌اندازی شده است.

او افزود: افزایش مراکز درمانی دارای مجوز IPD و همچنین افزایش تعداد گردشگران سلامت ورودی به استان از دیگر اهداف این کمیته است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان داشت: خوشبختانه استان کرمان با توجه به قابلیت‌هایی که در زمینه امکانات پزشکی و درمانی و سایر زیرساخت‌های حوزه گردشگری سلامت دارد می‌تواند به یکی از استان‌های مطرح در این حوزه تبدیل شود.

او تصریح کرد: هم اکنون ۲ بیمارستان‌ خصوصی دارای مجوز IPD هستند و به تازگی هم مدیریت بیمارستان باهنر کرمان آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده است.

کدورتی با اشاره به سرمایه‌گذار‌های شرکت هواپیمایی ماهان در حوزه گردشگری این استان بیان کرد: این شرکت بزرگ به تنهایی می‌تواند در زمینه جذب توریست سلامت از کشور‌های همسایه،کمک زیادی به استان کرمان کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi