پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:22:24 - یکشنبه 23 بهمن 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد:
کمیته‌های انضباطی دانشجویی بر اساس رأفت اسلامی عمل کنند
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: در راستای تخفیف مجازات و فرمان عفو مقام معظم رهبری و نیز سیاست‌های اصولی دانشگاه مقرر شد، کمیته‌های انضباطی تجدیدنظر با نگاه رأفت اسلامی عمل کنند.

به گزارش دانشجو آزاد: دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز از بیست و سومین شورای دانشگاه آزاد اسلامی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، گفت: با توجه به فرمان عفو و تخفیف مجازاتی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اعیاد رجبیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای افرادی که از روی غفلت در اغتشاشات اخیر اقداماتی انجام داده اند، صادر شده است و نیز سیاست‌های اصولی دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد:

۱. برای آن دسته از دانشجویانی که به دلیل شرکت در اغتشاشات اخیر از سوی کمیته انضباطی بدوی در واحد‌های دانشگاهی حکم صادر شده است، و شامل بند‌های ۱ تا ۲۰ (به جز بند‌های ۱۵ تا ۱۸) شده اند تخلف آن‌ها در کمیته انضباطی تجدیدنظر استان مربوطه مطرح و با رأفت اسلامی شامل گذشت شوند.

۲. برای آن دسته از دانشجویانی که برای آن‌ها احکام بند‌های ۲۰ تا ۳۰ صادر شده است، مقرر شد بعد از دعوت به معاونت فرهنگی دانشجویی واحد و انجام مصاحبه و مشاوره تصمیم گیری شود.

۳. نکته حائز اهمیت آنکه احکام تا تعیین تکلیف نهایی، غیر قطعی محسوب شده و این دانشجویان می‌توانند مشغول تحصیل شوند و پس از حکم نهایی چنانچه بخشی از محرومیت از تحصیل را گذرانده اند، آن ترم در سنوات محاسبه نخواهد شد.

وی تأکید کرد: تمام واحد‌های دانشگاهی لازم است گزارش اقدامات انجام شده را در اسرع وقت به اداره کل امور دانشجویی اعلام کنند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi