پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:36:52 - شنبه 17 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس کل دادگستری استان اعلام کرد
کمبود ۵۰ درصدی کادر اداری و قضایی در استان کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجموعه دستگاه قضائی استان با وجود کمبود ۵۰ درصدی کادر قضائی و اداری و کمبود تجهیزات و اعتبارات موجود، برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش دانشجو آزاد: حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۱۷ تیرماه در مراسم تکریم و معارفه روسا و دادستان‌های سابق و جدید حوزه قضائی شهربابک اظهار کرد: در سال گذشته ۸۵۰ هزار پرونده در دادسراها، دادگاه‌ها، شوراهای حل اختلاف و دادگاه‌های تجدید نظر رسیدگی و حقوق مردم استیفاء شده که به معنای جهاد همکاران قضایی و اداری است و البته معتقدیم باید بیش از این تلاش و کار شود.

وی خدمت جهادی کارگزاران به مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: امروز همه باید بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم تا در نهایت منجر به گسترش امید در بین مردم و ناامید ساختن دشمنان شود.

حمیدی خدمات انجام شده در دستگاه قضایی استان کرمان را مورد تقدیر قرار داد و بیان کرد: همه ما در هر جایگاهی باید با احساس مسئولیت نسبت به انجام وظیفه و تکلیف خود اقدام کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه تغییرات مدیریتی را امری طبیعی و زمینه ساز تحول و پیشرفت مجموعه ها دانست و ادامه داد: آقای احسان بهجتی به عنوان نیرویی با پشتکار و فعال بیش از دو سال در شهرستان شهربابک مشغول خدمت و رفع مشکلات مردم بوده که از این پس به عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر استان مشغول به فعالیت خواهد شد و آقای احمدی نژاد، رییس جدید دادگستری شهربابک نیز با تجارب بسیار خوبی که دارند و با استفاده از دانش قضائی و ارتباط خوب خود با مردم و مسئولان می‌تواند منشاء خدمات خوبی در این شهرستان باشد.

وی افزود: آقای علیرضا مظفری، دادستان سابق شهربابک نیز فردی پرتلاش، زحمتکش و خوش اخلاق بود که در حوزه های مختلف از جمله در مدیریت مسائل مربوط به اغتشاشات اخیر به خوبی عمل کرد و آقای افشین طبخی به عنوان دادستان جدید این شهرستان نیز پس از دریافت تائیدات مربوطه مشغول به خدمت شده که امیدواریم در تعامل با سایر مسئولان منشاء خدمات باشند.

حمیدی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات حوزه آب نیز اشاره و بیان کرد: با شروع فصل گرما مشکلات این حوزه افزایش یافته و باید به نحوی تدبیر شود که ضمن تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم، آب صنایع نیز تامین شود زیرا صنایع نیز بخشی از مشکلات جامعه را برطرف می‌کنند.

وی تاکید کرد: دولت موضوع تامین آب صنایع از دریا را در دستور کار دارد و باید با اجرای سیاست‌های اعمال شده از سوی دولت هم آب مورد نیاز صنعت تامین شود و هم مردم  از آب سالم بهداشتی بهره‌مند باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه آنچه امروز موجب یاس دشمنان است، موضوع ولایت و امامت است، تاکید کرد: دشمنان از اسلام آمریکایی نمی‌هراسند و بلکه آن را تبلیغ هم می‌کنند زیرا در آن امامت و ولایت وجود ندارد و ولایت فقیه در راس آن نیست.

وی بیان کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از اسلام ناب محمدی که ولایت در آن وجود دارد، می‌ترسند. غدیر تنها یک حادثه تاریخی نیست، بلکه یک فرهنگ و مکتب است و باید همواره مورد توجه باشد.

حمیدی افزود: امروز نوک پیکان حملات دشمنان به سوی ولایت نشانه رفته و سعی می‌کنند که اذهان جوانان و نوجوانان را از ولایت منحرف سازند و از این رو باید آثار امامت و ولایت را برای این قشر تبیین کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که اقتدار و قدرت امروز کشور حاصل تابیدن نور ولایت بر این کشور بوده که موجب عزت این ملت شده، تاکید کرد: مشکلات و نارسائی ها وجود دارد اما دشمن سعی دارد با بزرگنمایی نقاط ضعف، مردم را نسبت به نظام ناامید کنند تا به اهداف خود دست یابد و ما باید نقاط قوت را ببینیم و برای برطرف شدن نقاط ضعف تلاش کنیم.

بنابراین گزارش، در این مراسم از احسان بهجتی رئیس سابق دادگستری و علیرضا مظفری دادستان سابق شهرستان شهربابک تقدیر و عباس احمدی نژاد به عنوان ریئس جدید دادگستری شهربابک و افشین طبخی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi