پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:22:39 - دوشنبه 18 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کلاس های دانشگاه به نام شهدای دانشجو و هسته ای نام گذاری شد
کلیه کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت مزین به نام شهدای دانشجو و هسته ای شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ مراسم رونمایی و نامگذاری از کلاس های درس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حضور دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، حمید رضا محمدی جانشین سپاه پاسداران در شهرستان، محمدجواد جعفری سرپرست دفتر بسیج دانشجویی جیرفت و دانشجویان در محل دانشکده کشاورزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
در این مراسم دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت ضمن گرامی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ی شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نامگذاری کلاس های این واحد دانشگاهی به نام شهداء یکی از کارهای فرهنگی ماندگار می باشد که بحمدالله در واحد جیرفت صورت گرفت.
خزاعی اظهار داشت: در پاسداری و قدردانی از فداکاری ها و خون شهداء حداقل کاری که ما می توانیم انجام دهیم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و ادامه دادن راه آنها است.
وی افزود: این واحد دانشگاهی از ابتدای تأسیس همواره سعی در زنده نگه داشتن یاد شهیدان داشته و در اقدامی نو کلاس های دانشکده ها را در این واحد به نام و تصاویر شهدای هسته ای و دانشجو مزین کرده است.
وی بیان داشت: برکت نام شهیدان در جمهوری اسلامی ایران بوده است که امروز ما در امنیت و آرامش زندگی و تحصیل می کنیم و مرهون جان فشانی های همین شهداء گرانقدر است.
دکتر خزاعی گفت: افراد مختلف جامعه هرکدام با توجه به جایگاه و مسئولیتی که دارند در برابر خون شهدا مسئول هستند و باید برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این شهدای الهی تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان ما امروز وظیفه دارند با زنده نگه داشتن صفات شهیدان و با الگوگرفتن از جان فشانی ها و فداکاری های آنان و با بصیرت کامل در جنگ نرم به خوبی مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi