پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:04:17 - دوشنبه 25 اسفند 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛
کسب رتبه دوم کاهش تصادفات استان کرمان در کشور/ نقش ارزشمند سران طوائف در کشف سلاح های غیرمجاز
سردار ناظری گفت: امسال برای اولین بار استان کرمان هم در کاهش تصادفات و تلفات درون شهری و برون شهری در کشور رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” صبح امروز نشست خبری سردار ناظری فرماندهی انتظامی استان کرمان با اصحاب رسانه برگزار شد.

ناظری با تاکید بر الگوگیری مدیران و مسئولان استانی از شهید سلیمانی گفت: مسئولانی که توفیق خدمت در دیار حاج قاسم را دارند بایستی در تراز مکتب حاج قاسم قدم بردارند و قطعا رسیدن به آن مطلوب برای ما دست یافتنی است.

وی افزود: حاج قاسم هم سهم ارزشمندی در تامین امنیت بین المللی هم نقشی بارز در امنیت ملی چه در دوران دفاع مقدس چه بعد از آن همچنین در دهه ۷۰ در منطقه جنوب شرق کشور داشتهنر حاج قاسم به کارگیری مردم در تامین امنیت خودشان و نمونه بارز آن جنوب شرق کشور بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در سالهای آینده قطعا میزبان زائران حاج قاسم از تمام دنیا هستیم باید فرهنگ اصیل کرمانی و شاخص های مکتب حاج قاسم را به زائران ارائه کنیم.

سردار ناظری با اشاره به شعار نوروز امسال خاطرنشان کرد: شعار نوروزی امسال ما “امنیت، سلامت و نشاط بهاری” است.

وی ادامه داد: سال گذشته فراز و فرودهای بسیاری زیادی را در سال گذشته داشتیم علاوه بر مشکلا اقتصادی، با بیماری منحوس کرونا هم دست و پنجه نرم می کردیم؛ ماموریتهای سال گذشته علاوه بر ماموریتهای ذاتی ما در حوزه سیل و بارندگی های کمک حال مردم بودیم؛ در محدودیت های کرونایی ماموریتهای ما مضاعف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سلامت در عنوان شعار سال۱۴۰۰ به این دلیل است که سال آینده هم در کنار کادر درمان خواهیم بود؛ امسال ۶نفر از همرزمان ما جان خود را در خدمت به مردم در مقابله با بیماری کرونا از دست دادند

سردار ناظری از اجرای طرح ترافیکی از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین خبر داد و افزود: ترددها و مسافرت هادر تعطیلات نوروز تابع مصوبات ستاد کرونا خواهد بود که اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حتما محدودیتهایی به دلیل بیماری کرونا اعمال خواهد شد؛ عدم پذیرش مسافر در امکان دولتی و مدارس و ممنوعیت استقرار در پارکها و اماکن از جمله این محدودیتها است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کاهش تصادفت در استان کرمان اظهار کرد : امسال برای اولین بار استان کرمان هم در کاهش تصادفات و تلفات درون شهری و برون شهری در کشور رتبه دوم را کسب کرد؛ این آمار علیرغم اینکه ۱۱درصد از راههای کشور در کرمان است رقم خورد

ناظری در رابطه با برخورد با اشرار گفت: ۸۳ درصد افزایش هلاکت اشرار به دست پرتوان رزمندگان انتظامی استان را داشتیم؛ ما در برخورد با اشرار هیچ مماشاتی نداریم.

وی عنوان کرد: از مردادماه قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش راه اندازی شد حدود ۷۰۰ نفر دستگیر کردیم به اراذل و اوباش اجازه خودنمایی نخواهیم داد برابر قانون با آنها برخورد می کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان تشریح کرد: در حوزه برخورد با قاچاقچیان کالا در پلیس امنیت اقتصادی با مفاسد اقتصادی برخورد شد به طوریکه امسال بیش از ۲۵۰میلیارد تومان ارزش ریالی کالاهای قاچاقی بود که توسط رزمندگان ما کشف شد؛ بنابراین پلیس امنیت اقتصادی کرمان در کشور رتبه اول را کسب کرد.

ناظری گفت: سال ۹۹ افزایش ۴۲درصدی کشف سلاح در استان را داشتیم که از دلایل کاهش سرقت مسلحانه بود در این مورد نقش سران و طوائف ارزشمند بود در جنوب و شرق استان برای شناسایی و جمع آوری سلاح شایان تقدیر است.

وی تصریح کرد: در چهارشنبه آخر سال به مردم توصیه میکنم حتما رعایت کنند تا آخر سال را با آرامش و سلامت سپری کنیم؛ هم از بعد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا هم مخاطراتی که مواد محترقه ایجاد می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن هشدار به هنجارشکنان تاکید کرد: اگر کسی بخواهد هنجارشکنی کند حتما دستگیر می شود و تا ۱۵ فروردین مهمان پلیس خواهد بود همچنین خودروهایی که ایجاد مزاحمت کنند تا ۱۵ فروردین توقیف خواهد بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi