پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:32:57 - شنبه 28 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس کل دادگستری استان کرمان:
کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی کرمان در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه کالاها در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند، گفت: وضعیت انبارهای جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در استان کرمان مطلوب است و قطعا می‌تواند بهتر نیز باشد.

به گزارش دانشجو آزاد:  حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۲۸ مرداد ماه در دیدار با مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور اظهار کرد: اموال موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یا مربوط به مردم است که حق الناس است و یا مربوط به بیت المال است و در هر دو صورت باید نسبت به حفظ این کالاها و تعیین تکلیف سریع آنها اقدام شود.

وی تصریح کرد: ضمن بازدید حضوری و پشتیبانی از توسعه انبارهای اموال تملیکی، معتقدیم که مهم‌تر از انبارداری و توسعه انبارها این است که کالاها در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

حمیدی بر ارائه مستمر گزارشات اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی درباره کالاهای متروکه نیز تاکید کرد و ادامه داد: نحوه نگهداری از کالاها در انبار بسیار مهم است و شرایط نگهداری، تفکیک کالایی و مواردی ازاین دست باید مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار سیدعبدالمجید اجتهادی معاون وزیر امور اقتصادی و داریی و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور اظهار کرد: پس از تاکیدات ریاست قوه قضائیه، تحولات بسیار خوبی در حوزه تعیین تکلیف کالاها و ساماندهی نسبی انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی رخ داده است.

وی با اشاره به این مطلب که بخش زیادی از اتفاقات خوبی که در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی رخ داده، در نتیجه تعامل خیلی خوب بین قوه مجریه و قوه قضائیه است، تصریح کرد: در تمامی استان‌ها ادارات جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به اداره کل ارتقاء یافته است.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi