پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:02:55 - شنبه 16 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارگاه دانش چند بعدی یا چند بخشی (Multidisciplinary knowledge )
کارگاه دانش چند بعدی یا چند بخشی به همت مرکز نوآوری استان و با حضور دکترمجید سلطانی عضو هیات علمی دانشگاه های جان هاپکینگز آمریکا و واترلوکانادا روز پنجینشه ۱۴ آبان ماه در محل مرکز نوآوری های استان آغاز شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“، مدیر مرکز نوآوری استان و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: این کارگاه به همت مرکز نوآوری استان با زیرعناوین Cancer modeling, Cancer Angiogenesis and International Research Networks با حضور دکترمجید سلطانی فارغ التحصیل مهندسی نانو بیومدیکال از  دانشگاه جان هاپکینز آمریکا و شاغل در گروه “نانوبیو مدیکال و ذخیره انرژی” دانشگاه واترلوکانادا، دکتر مصطفی سفیدگر و دکتر حسین بزم آرا از دانشگاه خواجه نصیر تهران برگزار شده است.

وی گفت: این کارگاه ویژه اساتید و دانشجویان رشته های مختلف پزشکی و غیر پزشکی از جمله مهندسی کامپیوتر(سخت افزار و نرم افزار)، ریاضی کاربردی و محض، پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی است و تا فردا جمعه ۱۵ آبان ماه ادامه دارد.

دکتر پرداختی گفت: این اولین کارگاه مرکز نوآوری کرمان است که در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: از برنامه های مرکز نوآوری استان در آینده نزدیک برگزاری  startup weekend   است که در اصل برای راه اندازی مجموعه های دانش بنیان نوپاست.

وی با بیان اینکه مرکز نوآوری های استان در ابتدای سال جاری افتتاح شد،گفت: این مرکز زیر نظر معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری فعالیت می کند.

 وی گفت: بعد از اینکه ایده های مختلف در این مجموعه و زیر نظر مرکز نوآوری استان پرورانده شد، بهترین ایده ها برای تبدیل شدن به محصول و طی مراحل تجاری سازی وارد مرحله شتاب دهی می شوند که در صورت موفقیت در این مرحله، شرکت های شکل گرفته در پارک علم و فناوری استان مستقر و در نهایت مرکز نوآوری استان پل ارتباط بین ایده تا محصول خواهد بود.

 دکتر پرداختی ادامه  داد: وب سایت مرکز نوآوری های استان طراحی و فعال شده است و از این پس این وب سایت آیینه تمام نمای فعالیت های این مرکز خواهد بود.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi