پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:00:29 - شنبه 9 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چشم ها را باید شست!!
شاید یادتان باشد که دکتر روحانی درابتدای ریاست جمهوریش در پاسخ به آماری که دولت قبل از تورم ارائه کرده بود، اعلام کرد که معیار نرخ تورم جیب مردم است، نه آمار بانک مرکزی و نه مرکز آمارایران…!

دانشجو آزاد؛ شاید یادتان باشد که دکتر روحانی درابتدای ریاست جمهوریش در پاسخ به آماری که دولت قبل از تورم ارائه کرده بود، اعلام کرد که معیار نرخ تورم جیب مردم است، نه آمار بانک مرکزی و نه مرکز آمارایران…!

گویا به طرز مودبانه ای این دو از اعتبار ساقط شده و جیب های بعضا سوراخ به عنوان شاخص محترم تورم شناخته شد. که ما البته از این همه توجه و مردم داری بسیار متشکریم.

این روزها با شنیدن اخبار صفر شدن نرخ تورم، عده ی زیادی که حتی برای خرید اقلام ضروری زندگی خود با معضل کم اهمیت و ناچیز گرانی مواجه بودند، با شنیدن خبر صفر شدن نرخ تورم در بهمن ماه و احیانا تناقض کوچک این امر با واقعیت به سلامت روحی و جسمی و البته به سلامت چشمان خود مشکوک شده و متحیر از این همه اعجاز، ناتوان از مراجعه به پزشکان محترم کم‌درآمد به جای معاینه چشم تصمیم گرفتند با شستن چشمان خود با مقداری آب نگاه و بینش خود را عوض کرده و از زاویه دیگری به جیب خود نگاه کنند و از این طریق تحمل گرانی و درک تورم صفر درصدی را بر خود آسان نمایند و در اینجاست که به قول شاعر می توان گفت: چشمها را باید شست، جوردیگر باید دید.

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi