پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:03:25 - چهارشنبه 10 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه سرگشاده به حبیب الله نیکزادی نماینده مردم بم در مجلس؛
چرا تعطیلی کارخانه ها و خالی بودن سفره ها کم اهمیت تر از کنسرت های تعطیل شده است؟
بسیج دانشجویی شهرستان بم در نامه ای سرگشاده به حبیب الله نیکزادی نماینده مردم بم در مجلس عنوان کرد: چرا تعطیلی کارخانه ها و خالی بودن سفره ها کم اهمیت تر از کنسرت های تعطیل شده است؟

به گزارش “دانشجوآزاد” در پی ابراز نگرانی حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس در خصوص تعطیلی برخی کنسرت ها، بسیج دانشجویی شهرستان بم نامه ای سرگشاده به وی نوشت؛ متن نامه به شرح دیل می باشد:

یکی از راه های محافظت از انقلاب، حفظ ارکان و ویژگی های بارز آن است، از این رو هر اقدام، پدیده و حتی شائبه ای که باعث می‌شود تا ویژگی های اصلی انقلاب را تحت الشعاع قرار دهد، باید در کانون توجه همه نهاد های نظارتی و امنیتی و حتی خود مردم و به خصوص جنبش های دانشجویی باشد .به گواه تاریخ، پیشقراولان  عرصه آزادی خواهی و شفاف سازی و مطالبه گری برای احیاء قسط و عدل در جامعه، همواره دانشجویان انقلابی در پایگاه دانشگاه بوده و انشاء الله خواهد بود .

جناب آقای مهندس نیکزادی پناه؛ نماینده محترم مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی!

آیا قرار است این کنسرت‌ها برای مردم کشور و مردم شریف شرق استان کرمان نان، آب، شغل، زندگی و رفاه شود؟

آیا مردم فهیم و ولایتمدار شرق استان دیگر هیچ مشکلی ندارند و فقط درمانده برگزاری کنسرت و موسیقی هستند؟ منطقی و عاقلانه جواب نه است. خوب است که شما به رای و اعتماد مردم شرق استان در همین ابتدای مسئولیتتان در مجلس شورای اسلامی پاسخی در خور و شان آنان بدهید و از رایی که به شما داده اند پشیمانشان نکنید.

اگر امروز به شهرستان بم و شهرهای ریگان، فهرج و نرماشیر سری بزنید قطعا خواهید دید که مردم محروم شرق استان با مشکلات عدیده ای همچون فقر، بیکاری، ناامنی و خشکسالی مواجه هستند.

خشکسالی سالهاست که مردم این مناطق را آزرده است. بروز ریز گردها بر مشکلات کشاورزان افزوده به ‌طوری‌که باعث خسارت سنگین به محصولات کشاورزی شده چرا که ریزگردها همواره همراه با توفان شدید شن است و باعث ریزش محصول خرمای شهرستان های شرقی شده است.

جناب آقای نیکزادی؛ نماینده محترم مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی !

خوب است به این نکته هم توجه کنید که اوضاع کنونی مردم ولایتمدار شرق استان در برخی روستاها بسیار اسف بار است از نبود آب آشامیدنی تا قطعی آب در ۲۴ ساعت، تا نبود راه آسفالته برای برخی روستاها و مشکلات بهداشتی و درمانی و نبود امکانات فرهنگی، ورزشی و رفاهی در خیلی از مناطق و روستاها.

خوب است بدانید نبود بیمارستان در شهرستان های ریگان، فهرج و نرماشیر یکی از عمده ترین مشکلات این مردم رنجدیده است که متاسفانه حتی اگر به شهرستان بم هم برای مداوا بیایند، بیمارستان این شهر جوابگوی این عزیزان نمی باشد و باید علاوه بر رنج بیماری و بی پولی هزینه های گزافی را جهت درمان به مرکز استان و استان های همجوار متقبل شوند که این مهم نیازمند پیگری جنابعالی را دارد.

چرا تعطیلی کارخانه ها و خالی بودن سفره ها کم اهمیت تر از کنسرت های تعطیل شده است؟

چه شده که تعطیلی برخی کارخانه‌ها، خالی بودن سفره بعضی از افراد جامعه و غیره که درصد آنها بیش از درصد طرفداران کنسرت‌های تعطیل شده در جامعه ما است نباید در اولویت قرار گیرد؟!

شما و برخی از نمایندگان محترم که نگران عدم برگزاری کنسرت هستید خوب است بدانید به گفته وزیر کشور تنها یک درصد از کنسرت‌های کشور یا به دلیل اینکه مسئول برگزاری مسئولیت‌های لازم را نپذیرفته و یا به دلیل ولنگاری‌هایی که ایجاد کرده لغو شده است پس خیلی هم نگران نباشید چرا که مشکل تحریم های کمرشکن حل شده است و برجام برای این ملت گل و بلبل شده است.

خوب است بدانید آنچه این ممکلت را نگاه داشته معنویت و ایمان مردم، اعتقاد به اهل بیت و تلاش در راه ولایت و امامت اهل بیت (ع) است و آلودگی‌های اخلاقی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، ولنگاری فرهنگی، هرگز راه نجات جامعه نیست.

این نکته نیز شایان ذکر است که رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار از ولنگاری فرهنگی درحوزه برخی مدیریت‌ها انتقاد کردند چرا که برخی متولیان در فرهنگ همچنان مسیر میدان‌داری به جریان‌های ضد فرهنگی را طی می‌کنند.

غرض ورزان بدانند کسی با موسیقی فاخر مشکلی ندارد

نکته بسیار مهمی در این بین هست و آن هم اینکه غرض‌ورزان و مردم بدانند کسی با موسیقی فاخر مشکلی ندارد اما وقتی برخی موسیقی‌های مبتذل تبدیل به کنسرت‌های خلاف شئونات اسلامی می‌شود آن هم در شهر امام رضا(ع) که ولی نعمت کشور محسوب می‌شوند با کدام دیدگاه اسلام و منویات رهبر انقلاب همخوانی دارد؟

کنسرت درمانی نسخه دولتی‌ها برای تشفی دردهای پرشمار اقتصادی است

به نظر می رسد این روزها کنسرت مهمترین مسأله‌ی مردم شده است؛ یعنی باید باشد. اصلاً از نان شب واجب‌تر است. آنقدر که حالا گذشته از روحانی، مشاورین و رفقا، حتی معاونین وزرای دولت فخیمه هم پای کار آمدند. نابه‌سامانی اوضاع کار و اشتغال جوانان هم ابداً مهم نیست. حضرات امورات مهم‌تری دارند. مثل نوشتن از کنسرت. خرده ای نیست اگر برای حل مشکلات معیشتی مردم چاره نمی‌کنند. «کنسرت درمانی» نسخه‌ای است که دوستان برای تشفی دردهای پرشمار اقتصادی مردم، تجویز کرده‌اند.

عدم برخورد با ویژه خواران و مدیران دولتی که به هردلیلی  از طریق دریافت های نجومی به ملت خود خیانت کرده و می کنند، توهین بزرگی به خیل عظیم مدیران پاکدست نظام بوده و نوعی دهن کجی به مطالبه مردم خواهد بود .

همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است اما همه بدانند که این موضوع از استثناءها است و اکثر مدیران دستگاه‌ها، انسان‌های پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و حتماً باید با آن برخورد شود.»

لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بم از شما نماینده محترم و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که در وهله نخست نگران فیش های نجومی باشید چرا که عدم برخورد جدی و قاطعانه از طرف قوای سه گانه موجب نارضایتی و بی اعتمادی مردم به مسئولین خواهد شد.

در پایان ما دانشجویان بسیجی و انقلابی برای شما و دیگر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیگیری مشکلات کشور علی الخصوص حقوق های نجومی که مورد تاکید مقام معظم رهبر است و اجرای این مسایل تا تحقق عدالت در این حوزه آرزوی توفیق داریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi