پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:46:22 - چهارشنبه 7 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چاپ نشریات به صورت روزانه در رابطه با قیام عاشورا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: به صورت روزانه در رابطه با قیام عاشورا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نشریاتی چاپ می‌شوند.

محمدرضا پورحبیبی، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با برنامه‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی در ایام محرم بیان داشت: دو هیات به صورت مجزا در دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد، یکی هیات دانشجویان و دیگری هیات کارمندان که مراسم عزاداری در مسجد سازمان مرکزی با حضور این هیات‌ها برگزار می‌شود و استقبال بی‌نظیری از این مراسم از طرف دانشجویان، کارمندان و هیات علمی وجود دارد.

 

وی ادامه داد: صبحها از ساعت ۷:۳۰ تا ۸ برنامه زیارت عاشورا در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود، حدود ۳۰ امام جماعت داریم که ظهرها در تمام خوابگاه‌ها پیرامون قیام امام حسین(ع) و ابعاد وجودی ایشان سخنرانی دارند و شبها هم از ساعت ۷ شب برنامه سخنرانی و عزاداری با حضور سخنرانان و اساتید برجسته است.

پورحبیبی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای هم در سطح کلان دانشگاه داریم که قرار است در دهه دوم باشد این برنامه در سطح کارمند و استاد و هیات علمی است و همگی در قالب یک هیات بزرگ و گسترده هستند در این برنامه مدعو کشوری داریم و امیدورایم از حضور مردم هم بهره می‌بریم.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی در پایان گفت: در قالب نشریات هم در مورد شخصیت امام حسین(ع) و قیام ایشان ویژ‌نامه  را در دست چاپ داریم که هر شب منتشر می‌شود؛ همچنین نمایشگاه‌هایی در قالب غرفه با موضوع حجاب و عفاف در حال برگزاری است و یک نمایشگاه بزرگ هم در مورد قیام اباعبدالله در حال برنامه ریزی است که در دهه سوم محرم و یا ماه صفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi