پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:51:46 - دوشنبه 19 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیگیری مطالبات معوق و تعیین تکلیف املاک و مستغلات واحدها بایستی در اولویت قرار گیرد
رئیس دانشگاه آزاد واحد کرمان گفت:پیگیری مطالبات معوق و تعیین تکلیف املاک و مستغلات واحدها بایستی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ بابک آل طه در جمع شرکت کنندگان در نخستین شورای اداری و مالی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خواستار سرو سامان دادن به مطالبات معوقه واحدها شده و افزود: شورای اداری و مالی بایستی گزارش مطالبات معوقه واحدها را در اسرع وقت دریافت و همراه با راهکارهی کاهش آن به دانشگاه ارائه نماید.

دبیر هیات امنای استان کرمان  بررسی تخصصی مشکلات مالی واحدها و ارائه راهکار برای خروج واحدها از بحران را بسیار ضروری دانسته و اظهار داشت: با یستی برنامه ای مدون با توجه به ظرفیتهای بومی تهیه شده و معاونان واحدها گزارش پیشرفت کارها و مصوبات واحدها را به شورا ارائه نمایند.

رییس واحد کرمان پیگیری جهت دریافت اسناد مالکیت املاک و مستغلات واحدها با همکاری با معاونت عمرانی را اولویت کاری دیگر این شورا دانسته و ادامه داد: برای تسریع در این مسائل پیشنهاد می کنم کمیته ای بمنظور وصول مطالبات و پیگیری اسناد تشکیل و پس از بررسی راهکارهای این موضوع نتایج حاصله را گزارش نماید.

 محمود آقاجانی رییس دبیرخانه هیات امنای استان کرمان نیز ضمن تشکر از رییس واحد کرمان بدلیل انجام سریع و دقیق طرح تجمیع خواستار تشکیل کمیسیون و کمیته های مالی طبق مصوبه دانشگاه گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر ابوالفضل جعفرقلیخانی در جمع معاونان اداری و مالی واحدهای استان با برشمردن وظایف شورای اداری و مالی آنها را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی نموده و ادامه داد: با تشکیل کارگروههای تخصصی می توان از تجربیات ارزنده اعضا استفاده نمود.

رییس کمیسیون تخصصی اداری و مالی استان ضمن ارائه پیشنهاد برگزاری ادواری جلسات در واحدهای استان افزود: بدین وسیله از نزدیک با مشکلات واحدها آشنا ئ با توجه به تجربیات و شرایط محلی پیرامون مشکلات واحدها تصمیم گیری خواهد شد.

شایان ذکر است  تعیین اعضای کمیته ها، بررسی وضعیت اموال، وضعیت نیروهای مازاد، راهکارهای وصول مطالبات واحدها و پیشنهادات واحدها برخی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi