پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:44:46 - شنبه 16 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پنجمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بم برگزار می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم گفت: پنجمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بم در ۱۹ آبانماه سال جاری در سالن غدیر دانشکده فنی این شهرستان برگزار می گردد.

به گزارش “دانشجو آزاد” غلامرضا سلیمانی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بم که با حضور روسای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان بم همراه بود اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سلامتی نسل جوان و سپری محکم در مقابل جنگ نرم است.

مسئول بسیج دانشجویی بم افزود: دشمن امروز با تمام قوا برای نابودی نسل جوان خصوصا قشر دانشجو به میدان آمده است و می طلبد ما در مقابل این شبیخون تمام عیار جامعه و دانشگاه خود را با روشنگری و بصیرت افزایی مسلح کنیم.

سلیمانی زمان برگزاری پنجمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بم را روز سه شنبه ۱۹ آبانماه عنوان کرد و اظهار داشت: جهت سخنرانی این مراسم از جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس سردار حسین کاجی و مادر شهید معماریان دعوت بعمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور آحاد مردم ولایتمدار و دانشجویان دانشگاههای شهرستان دارالصابرین بم ساعت ۷:۳۰ در محل سالن غدیر دانشکده فنی برگزار می گردد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi