پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:33:40 - دوشنبه 17 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر کرمان؛
پروژه ۱۶۲ واحدی بیمارستان باهنر با ۲۴ میلیارد تومان تحویل مالکین شد
پیمان کریم زاده کارنما گفت: مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر کرمان در متراژ ۲۱ هزار و ۹۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان افتتاح شده است.

پیمان کریم زاده کارنما  در گفتگو با “دانشجو آزاد “ در خصوص پروژه ۱۶۲ واحدی شرکت تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر کرمان که با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان افتتاح شده است، گفت: پروژه واحد های مسکونی پرسنل در متراژ ۳۰۲ قصب زمین با زیر بنای ۲۱ هزار متر مربع و در شش بلوک هفت طبقه ساخته شده است.

وی با عنوان اینکه مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر کرمان در متراژ ۲۱ هزار و ۹۰۰ مترمربع گفت: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان احداث شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه از سال ۹۲ عملیات ساخت واحدهای مسکونی این پروژه آغاز شده است، افزود: ۶۱ واحد از این پروژه مشمول وام بانک مسکن بوده که پرداخت شده است و نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان هم آورده خود اعضا بوده است و البته نزدیک به ۳۰ میلیون تومان هم به صورت خرید اوراق بوده است.

وی با بیان اینکه هر عضو حدود ۱۲۱ میلیون تومان سهم آورده خود را پرداخت کرده است، گفت: اعضای شرکت تعاونی همکاری بسیار خوبی داشته‌اند و ما روح تعاون و همکاری را در این پروژه دیده‌ایم لذا اسکلت این ساختمان از بتن و فولاد است و درب ها همه از بهترین نوع و ضد سرقت بوده و سیستم گرمایشی در کف تعبیه شده است.

انتهای پیام/طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi