پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:05:40 - پنجشنبه 30 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وضعیت علم و فناوری کشور تا بیستم آبان ارائه می شود
رییس تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: بررسی وضعیت موجود علم و فناوری کشور در مراحل نهایی قرار دارد و امیدواریم تا بیستم آبان این وضعیت را برای ستاد برنامه ششم ارائه کنیم.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا، دکتر بهزاد قره یاضی در صد و سی و پنجمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) با اشاره به این که برنامه ششم توسعه در دست تدوین است، گفت: بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی رییس سازمان ملی مدیریت برنامه ریزی علم و فناوری، پژوهش و نوآوری جزو موضوعات خاص برنامه ششم در آمد و باید در برنامه ششم در برنامه های عملیاتی پژوهش و فناوری، علم و نوآوری تدوین شود.
وی افزود: موضوعات خاص در برنامه ششم، موضوعاتی هستند که با توجه بیشتری مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.
قره یاضی با اشاره به این که شورای برنامه ریزی علم و فناوری به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل می شود، گفت: تاکنون سه جلسه شورای برنامه ریزی علم و فناوری تشکیل شده است و جلسه آینده روز یکشنبه تشکیل می شود.
رییس تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: کارگروه های تخصصی در سه ماه گذشته در این زمینه فعال بودند. شاخص های ارزیابی علمی کشور در شورای برنامه ریزی علم و فناوری به تصویب رسیده است. چالش ها مورد بررسی قرار گرفته است و وضعیت موجود علم و فناوری در مراحل نهایی قرار دارد که امیدواریم بتوانیم این وضعیت را تا بیستم آبان به ستاد برنامه ششم توسعه ارائه کنیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi