پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:37:32 - پنجشنبه 30 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واکنش بهاره افشاری به شایعه لو رفتن عکسهای خصوصی اش
بهاره افشاری بازیگر او یک فرشته بود با انتشار پستی به شایعات اخیر درباره لو رفتن عکس های خصوصی اش پاسخ داد .

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از نمناک:جوانی که این روزها به سرتیتر خبرهای شایعه سازان تبدیل شده است با انتشار پستی به این شایعات خاتمه داد . این روزها اخباری مبنی بر تهدید به اسیدپاشی شدن این بازیگر جوان از سوی فردی ناشناس مطرح شده بود که با شکایت این زن بازیگر و همکاری پلیس فتا این فرد دستگیر شد.

این زن بازیگر در تشریح ماجرا گفت مدت ها بود که در یکی از شبکه های اجتماعی فعالیت داشتم تا اینکه چندی پیش فردی که صفحه مرا دنبال می کرد و مدعی بود که از علاقه مندان من است، برایم پیام فرستاد و پیشنهاد ازدواج داد.ابتدا پیام او را جدی نگرفتم اما از همان زمان مزاحمت هایش شروع شد و مدام پیام می فرستاد و درخواستش را تکرار می کرد.سرانجام به او جواب منفی دادم اما پس از این ماجرا تهدیدهای او شروع شد.

او در شبکه های اجتماعی به من توهین می کرد و مرا حتی تهدید به مرگ یا تهدید به اسید پاشی میکرد.

بهاره افشاری با انتشار پستی در اینستاگرام به انتشار اخبار، درباره فردی که او را در اینستاگرام تهدید کرده بود، پاسخ داد.بازیگر «او یک فرشته بود» در این باره در اینستاگرام نوشت :«تجویز من برای برخی دوستان به ظاهر مطبوعاتی و ژورنالیست روزی یک عدد قرص های ضد توهم و آرامبخش برای تسکین اعصاب و تسلط برای بازتاب وقایع است.

یکی از هزاران مزاحم اینستاگرامی بنده پا از گلیمش دراز کرده بود با خریداری شماره موبایل من و خانواده نزدیکم شروع به اخاذی و تهدید به اسیدپاشی و …کرد و بعد از ماه ها بی توجهی ما ،نهایتا از زمان شروع به شکایتم تا دستگیری آقای مزاحم کمتر از ۴٨ ساعت طول کشید.

پست اینستاگرامی بهاره افشاری به شایعات درباره او

بهاره افشاری

واکنش بهاره افشاری به شایعات اخیر

هرگز نه ایشون نه هیچ انسان مزاحم دیگه ایی رو نخواهم دید و شنید چه برسد که به پیشنهادش فکر کنم و جواب دهم …برای شناخت من همان قدر بدانید که اینقدر این ۴ ماه اخیر درگیر بوده و هستم وقت شنیدن و دیدن انسانهای واقعی و عزیزم رو هم از دست داده ام.

من برای تشکر از پلیس فتا و به درخواست آنها برای عبرت دیگران جلوی دوربینشان حضور پیدا کردم. حالا شما بنویسید عکس های من لو رفته ، خواستگارم جواب رد شنیده،خانم ب الف فلان و فلان شاید کمی بیشتر جنجالی شوید…

اسم رسانه مورد نظر را نخواهم آورد تا کمکی به نمایش بیشترتان نکنم.»

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi