پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:11:18 - یکشنبه 28 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس
همین‌که به نقض برجام اقرار کردند، جای تبریک دارد/ ظریف از این معاهده یک امام‌زاده مقدس ساخته بود
سخنگوی کمیسیون حقوقی گفت: دولت به‌ویژه آقای ظریف از برجام امامزاده مقدسی ساخته بود که هرکس علیه آن کوچک‌ترین کلامی به‌کار می‌برد جبهه می‌گرفت.

به گزارش “دانشجوآزاد”حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،با اشاره به دستور رئیس‌جمهور به رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص طراحی و ساخت پیشران هسته‌ای جهت بهره‌گیری در حوزه حمل‌ونقل دریایی، اظهار داشت: این کار گرچه پاسخ مناسبی به نقض برجام توسط آمریکایی‌ها نیست اما همین اندازه که دولت به نقض آمریکایی‌ها اقرار می‌کند برای ما قابل‌قبول است.

وی تأکید کرد: دولت به‌ویژه آقای ظریف از برجام  امامزاده مقدسی ساخته بود که هرکس علیه آن کوچک‌ترین کلامی به‌کار می‌برد جبهه می‌گرفت و با تندی و شدت برخورد می‌کرد.

نوروزی افزود: به همین اندازه که آقای روحانی در مجلس اقدام آمریکایی‌ها را محکوم و قبول کرد که نقض برجام صورت گرفته است و به‌تبع آن این دستورات را داد به وی تبریک می‌گوییم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: باید قطعاً در مقابل عهدشکنی و پیمان‌شکنی غرب راه استقلال کشور و انرژی هسته‌ای مان را دنبال کنیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi