پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:48:10 - پنجشنبه 1 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان:
همه اساتیدی که دلشان برای ایران می‌تپد را بسیجی می‌دانیم
مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: دامنه بسیج به صرف داشتن کارت بسیج نیست ما همه اساتیدی که دلشان برای مملکت می‌تپد را بسیجی می‌دانیم.

به گزارش دانشجو آزاد: مراسم روز ملی بسیج اساتید همزمان با حضور حماسی ۳۰ هزار استاد بسیجی سراسر کشور در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور ۵۰۰ استاد بسیجی از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن عسکری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان  با بیان اینکه شهید چمران دو بال عرفان و حماسه را به همراه داشت گفت: نگاه عارفانه او به خدا برای همه ما روشن است و همین نگاه او را متواضع و تکلیف‌گرا کرده است زیرا هرکس رابطه‌اش با خدا درست باشد تکلیفش را هم می‌فهمد.

وی افزود: شهید چمران با وجود جایگاه علمی برترش لباس رزم بر تن می‌کند؛ این نتیجه نگاه عاشقانه به خداست همین نگاه او را فروتن و متواضع کرده است.    

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: هر استادی در هر جایگاهی باید با نگاهی وسیع به همه دانشجویان آن‌ها را به سمت ارزش‌ها و منافع ملی دعوت کند.

دکتر قاسم محمدی‌نژاد مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: ما شهید چمران را نقطه تلاقی تعهد و تخصص و به عنوان الگویی برای اساتید بسیجی می‌دانیم.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸ کانون بسیج اساتید در استان توضیح داد: نگاه ما جهاد فناوری و نوآوری در کنار جهاد تبیین است و در حوزه جهاد فناوری با نگاه حل مسئله به مناطق شرق و جنوب استان ورود کردیم.

محمدی‌نژاد بیان داشت: دامنه بسیج به صرف داشتن کارت بسیج نیست ما همه اساتیدی که دلشان برای مملکت می‌تپد را بسیجی می‌دانیم.

انتهای خبر/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi