پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:41:04 - پنجشنبه 26 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همه آمده بودند در بزرگترین تجمع دانشجویی تاریخ کرمان
۲۳ آذر ۸۸ در تقویم دانشگاه شهید باهنر کرمان روزی ماندگار است از این جهت که بزرگترین تجمع دانشجویی دانشگاه رابه خود دید.

به گزارش “دانشجو آزاد“، نشریه دانشجویی سفیر نوشت؛ انقلاب اسلامی ایران در تمام دوران با برکت خود از ابتدا تا به امروز همواره در معرض انواع توطئه ها و دشمنی های دشمنان زخم خورده بوده و هست. دشمنانی که منافع خود را با وقوع این انقلاب از دست رفته می دیدند، اعم از بیگانگانی چون آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی و مزدوران خائن وطنی ای چون؛ منافقین، سلطنت طلبان، ملی-مذهبی ها، مارکسیست ها و… که باید به این معاندان و مخالفان نظام، گروه منافقین جدیدی که پس از دوران سازندگی و اصلاحات سر برآوردند را نیز اضافه کرد. این گروه که رسیدن به قدرت را به هر وسیله ممکن مشروع می داند، در رفتار و گفتارشان همواره نوعی همنوایی با بیگانگان، فاصله گرفتن از شعارهای اصیل انقلاب و امام، غرب زدگی و… را می توان مشاهده کرد. کسانی که خود را مدعیان حط امام و اصلاح طلبی می نامیدند تا کنون خسارات زیادی بر نظام و انقلاب تحمیل کرده اند که غائله ۱۸ تیر ۷۸ و فتنه خرداد ۸۸ را می توان از بزرگ ترین آن ها نامید.

این فتنه، ویژگی های خاصی داشت که در هیچ فتنه ای در گذشته مشاهده نشده بود. نوع سازماندهی آن، حمایت برخی خواص و مسئولان کشوری فاقد بصیرت از آن، حمایت همه جانبه بیگانگان، یکی شدن همه ضد انقلابیون خارج و داخل برای اولین بار و در یک کلام، مشارکت همه دشمنان نظام در یک اجماع نانوشته برای سرنگونی نظام،از ویژگی های منحصر به فرد این فتنه است. می توان گفت، فتنه ۸۸، هجمه ای همه جانبه به اصل و بنیان نظام بود که با همکاری همه دشمنان خارجی و داخلی و خیانت و حماقت سران فتنه به وقوع پیوست.

قطعا فتنه ۸۸ خسارات مادی، معنوی و حیثیتی زیادی برای نظام و کشورمان چه در داخل و چه در سطح بین الملل به همراه داشته است. فتنه ای که اگر انجام نمی شد، شیرینی حضور ۴۰ میلیونی مردم و آرای بالای رئیس جمهور منتخب در آن می توانست ضمن افزایش مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی، باعث استحکام بیشتر کشور و نظام در همه زمینه ها، چه در داخل و چه در خارج شود و نظام می توانست به پشتوانه این انتخابات بزرگ، در جوامع بین المللی از موضعی قدرتمندتر در پیگیری خواسته هایش، اقدام کند. اما این فتنه، همانگونه که اشاره شد، ضمن اینکه ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب را تلخ کرد، باعث تحمیل خسارات زیادی اعم از سیاسی، اقتصادی، مادی و معنوی برای کشورمان در داخل و خارج شد؛ خساراتی که تبعات و پیامدهای آن هنوز هم برای کشور ادامه دارد.

۲۳ آذر ۸۸ در تقویم دانشگاه شهید باهنر کرمان روزی ماندگار است از این جهت که بزرگترین تجمع دانشجویی دانشگاه رابه خود دید.

دانشجویان و کارمندان آگاه و بصیر دانشگاه در این روز برای محکوم کردن این فتنه ی برنامه ریزی شده و مخصوصا توهین به عکس حضرت امام (ره) توسط فتنه گران، اقدام به برگزاری بزرگ ترین تجمع دانشجویی کشور نمودند.

محمد علی عسگری-حقوق۹۱

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi