پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:16:05 - دوشنبه 10 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول اردوهای جهادی استان کرمان ؛
همت جهادگران حسینی در راه خدمت به مناطق سیل زده کرمان
مهدی تقی زاده گفت: در حالی که خیل عظیم عاشقان حسینی در هیئت های مذهبی برای سالار شهیدان مراسم عزا بر پا کرده بودند، گروه های جهادی به گونه ایی دیگر با سرورشان اباعبدالله الحسین ارتباط بر قرار کرده و لبیکی از جنس خدمت را به اربابشان هدیه دادند .

مهدی تقی زاده مسئول اردوهای جهادی استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” گفت : در حالی که خیل عظیم عاشقان حسینی در هیئت های مذهبی برای سالار شهیدان مراسم عزا بر پا کرده بودند، گروه های جهادی به گونه ایی دیگر با سرورشان اباعبدالله الحسین ارتباط بر قرار کرده و لبیکی از جنس خدمت را به اربابشان هدیه دادند .

وی افزود: سه روزایام تعطیل فرصتی شد تا گروه های جهادی دانشجویی و فازغ التحصیلان دانشگاهی  به خدمت محرومان شتافته و باری از دوش آنان بر دارند .

تقی زاده در شرح عملکرد گروههای جهادی استان کرمان تاکید کرد:  گروه جهادی شهید تقوی در شهرستان رفسنجان برای حاضرین در هیئت های مذهبی سرورو و سالار شیعیان  تعداد ۴۰۰ بسته بهداشتی شامل ژل ضد عفونی کننده دست و ماسک را تامین و توزیع  کرد .

مسئول اردوهای جهادی استان کرمان ابراز کرد: در مناطق سیل زده رودبار جنوب که از فروردین ماه سال جاری دچار مشکلاتی شده اند، تعداد سه چشمه سرویس بهداشتی و حمام به ارزش هر کدام یک میلیون و پانصد هزار تومان توسط گروه های جهادی  یاران گمنام امام زمان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی ساخته شد .

وی اظهارکرد: گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور نیز در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی، اقدام به تطبخ ۲ هزار و پانصد قرص نان نموده  که در مناطق محروم حاشیه شهر کرمان همچون سعیدی و … توزیع گردید .

تقی زاده اذعان کرد : تعداد ۳۰۰ بسته مواد غذایی شامل ۲ بسته ماکارونی ، یک عدد روغن یک لیتری، ۵ کیلوگرم برنج ایرانی, یک عدد رب کوجه و نیم کیلو گوشت قرمزو یک کیلو قند، در مناطق حاشیه شهر کرمان توسط گروه جهادی شهید محمدی که از فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند، توزیع گردید .

مسئول اردوهای جهادی استان کرمان به سیل رابر اشاره کرد و گفت : سیل تابستانه در شهرستان رابر همه را غافلیگر کرد، اما گروه های جهادی را برای خدمت پیشتاز ساخت زیرا ۲ تیم جهادی ۱۵ نفره به مدت ۲ روز در منطقه رابر مستقر گردیده و اقداماتی نظیرلایه روبی، شسشتشوی فرش و قالی، پاک سازی سطوح، باز گشایی معابر و جوی های آب توسط گروه جهادی عمار از دانشگاه آزاد و گروه جهادی شهید فرخ یزدانپناه به انجام رسید .

وی عنوان کرد: درروستای “توارولایت” رودبار تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ و در بین محرومان این منطقه توزیع شد که این حرکت خدا پسندانه نیز توسط گروه جهادی شهید ثقفی دانشکده علوم پزشکی وآزاد کهنوج  صورت گرفت.

مسئول اردوهای جهادی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد : جهاد راهی است که بن بستی ندارد و هر کس در هر کجای این دنیای خاکی می تواند به جهاد بپردازد و دل محرومی را شاد سازد که هم باقیات و صالحات هست و هم سبب ترویج روحیه هم دلی و اتحاد می شود.

انتهای پیام/طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi