پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:03:36 - پنجشنبه 27 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به میزبانی دانشگاه تهران؛
همایش بین‌المللی «نقش مشاوره در راهبرد مدیریت توسعه و رشد اقتصادی و صنعتی در ایران» زمستان امسال برگزار می شود.
همایش بین‌المللی «نقش مشاوره در راهبرد مدیریت توسعه و رشد اقتصادی و صنعتی در ایران»در اسفند ماه سال ۹۸ در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش “دانشجو آزاد”: همایش بین‌المللی «نقش مشاوره در راهبرد مدیریت توسعه و رشد اقتصادی و صنعتی در ایران» اسفندماه امسال در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. علاقمندان برای ارساله مقاله به این رویداد می‌توانند تا آذرماه ۹۸ فرصت دارند.

نقش مجالس مشورتی و سیاستگزاری در ارائه طرح‌های نقشه جامع اقتصادی، مطالعه کاربردی در مشاوره، ایجاد و استقرار واحد‌های صنعتی در کشور بر اساس منابع و نیاز‌های محلی، استانی و کشور (جایابی صنعتی)، ویژگی مناطق آزاد صنعتی و تجاری کشور در ایجاد مراکز مشاوره صنعت در ارتباط با صنایع خارجی، ضرورت بهره گیری از فناوری اطلاعات و مشاوره از راه دور در عصر کنونی در صنایع مختلف،  تبیین جایگاه مشاوره در صنعت در نسل چهارم انقلاب صنعتی، ارتباط صنایع مختلف خدماتی و تولیدی با یکدیگر در قالب مشاوره‌های صنعتی (صنعت بیمه، بانکداری، مشاوره‌ای و ….) ، نقش مشاوره‌های صنعتی و مستندسازی جهت ارتقای دانش در حوزه صنعتی و مراکز علمی کشور و … از جمله محور‌های این همایش است.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت این همایش به نشانی ipcce.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi