پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:22:33 - شنبه 21 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هشتمین دوره طرح ولایت استانی در دانشگاه آزاد کرمان برگزار می شود
هشتمین دوره طرح ولایت استان کرمان با مشارکت قریب به ۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان به مدت ۱۰ روز در محل دانشگاه آزاد کرمان برگزار می گردد.

ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان در گفتگو با “دانشجوآزاد” در را بطه با برگزاری هشتمین دوره طرح ولایت استانی گفت: این دوره با مشارکت قریب به ۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان به مدت ۱۰ روز در محل دانشگاه آزاد کرمان برگزار می گردد.

وی افزود: طرح ولایت استانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و در راستای  بصیرت‌دهی بیشتر دانشجویان نسبت به مبانی‌اندیشه اسلامی برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان خاطرنشان کرد: در دوره طرح ولایت تاکید بر پرورش نیروهای طراز انقلاب است که این مهم با آموزش مبانی اسلامی و بحثهای تشکیلاتی با استفاده از اساتید مطرح از موسسه امام خمینی و سازمان بسیج دانشجویی انجام می پذیرد.

بهروز یکی از ضروریات برگزاری طرح ولایت را تحکم بخشیدن به اندیشه های ناب اسلامی دانشجویان و تجهیز آنان به علم و معرفت دینی دانست و گفت: اشاعه تفکر و فرهنگ بسیجی در دانشگاه٬ مقابله با شبیخون فرهنگی٬ گسترش معرفت و بصیرت دینی بر پایه قرآن و مکتب اهل بیت (ع) از ضروریات برگزاری طرح ولایت هستند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi