پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:39:58 - سه شنبه 21 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشست صمیمانه مسئولین مرکزآموزش عالی بردسیر با دانشجویان جدیدالورود
نشست صمیمانه مسئولین مرکزآموزش عالی بردسیر با دانشجویان جدیدالورود برگزارشد

به گزارش“دانشجو آزاد” مراسم گرامیداشت دانشجویان جدید الورود مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر روز سه شنبه ۲۱ مهرماه ۹۴ باحضور دکتر نقی زاده رئیس مرکز، دکتر گلکار معاون آموزشی پژوهشی، دکتر مرادی مدیر گروه های تولیدات گیاهی و صنایع غذایی، خانم دکتر پور قاسمی عضو هیات علمی بخش تولیدات گیاهی و جمعی از دانشجویان ورودی ۹۴ در مرکز ترویجی، تحقیقی جهاد کشاورزی شهر بردسیر برگزار شد.

در ابتدا دکتر گلکار، معاون آموزشی و پژوهشی مرکز آموزش عالی بردسیر، ضمن خوشامدگویی و تبریک به دانشجویان مطالبی درباره تاریخچه دانشگاه کرمان  برای دانشجویان بیان نمود.

وی گفت: این مرکز از سال ۸۸-۸۹ با دو رشته شیلات و صنایع غذایی شروع به کار کرده و هم اکنون دارای دو رشته تولیدات گیاهی و صنایع غذایی با ۱۳۴ دانشجو می باشد.

ایشان هم چنین بیان داشت که در سال ۱۳۹۴، ۲۳ دانشجو از طریق کنکور سراسری در این دانشگاه پذیرفته شده که طبق مجوز شورای عالی گسترش وزارت علوم، رشته مهندسی گیاهان دارویی از سال ۹۵ در این مرکز پذیرای دانشجو خواهد بود.

در ادامه معاون آموزشی پژوهشی مرکز آموزش عالی بردسیر گفت: دانشجویان این دانشگاه باید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت داشته و از زمان خود استفاده مفید کرده و با برنامه ریزی به این اهداف دست یابند.

سپس دکتر نقی زاده رئیس مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر سخنرانی خود را با سخنی از امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی آغاز کردند که می فرمایند: “دانشگاه کارخانه آدم سازی است”، و بیان داشت که به این معنی که در دانشگاه بهترین جامعه جوان کشور جمع می شوند و انتظار می رود که بهترین آداب و رسوم و اخلاق رایج بوده تا بهترین انسان های وارسته – مدیر و مدبر-  تربیت گردند.

ایشان در ادامه اهداف این مراسم را موارد زیر اعلام کرد:

وظایف مدیریتی و شناسایی مسئولین

وظایف دانشجویی

همکاری های دانشگاه و دانشجویان

توصیه های اخلاقی و هشدارها و بایدها و نبایدها

وی هم چنین در خصوص مشکلات دانشجویی، خوابگاه ها و غذاهای دانشگاه، انجمن پژوهشگران جوان و کار دانشجویی نیز سخنانی بیان کرد.

پس از آن دکتر مرادی،مدیر گروه های تولیدات گیاهی و صنایع غذایی نیز دانشجویان را به تعامل با انجمن پژوهشی و تحقیق درباره منابع کنکور ارشد دعوت کرد.

در پایان، پس از برپایی نماز جماعت، حضار به صرف ناهار دعوت شده و هم چنین از دانشگاه که در سال جاری مرمت و بازسازی شده بود بازدید به عمل آمد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi