پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:26:53 - یکشنبه 14 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهلت تکمیل موجودی عمره دانشگاهیان تمدید شد
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت تکمیل موجودی حساب دانشگاهیان عمره‌گزار تا اول بهمن‌ تمدید شد.

به گزارش دانشجو آزاد به نقل از خبرگزاری دانشجو ، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان مبنی بر تمدید مهلت تکمیل موجودی عمره و آماده نشدن وام بانک برخی از زائرین، زمان تکمیل حساب دانشگاهیان تا اول بهمن ماه تمدید شد.

 

زارع گفت: شرط لازم برای قرار گرفتن در کاروان، تکمیل موجودی هر نفر تا سقف هزینه اعلام شده و تحویل تمام مدارک (با گذرنامه) است.

 

وی ادامه داد: تمام دانشجویان می‌بایست تا قبل از زمان کاروان‌بندی نسبت به تکمیل موجودی و تحویل مدارک به صورت کامل اقدام نمایند.

 

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره دانشگاهیان گفت: با توجه به زمان اندک باقی مانده تا کاروان بندی و مشخص نشدن وضعیت وام عمره برخی از زائرین، هر شخص می‌بایست به صورت نقدی موجودی خود را تکمیل نموده و اگر در آینده وام به حساب ایشان واریز شد، از وام عمره استفاده کنند.

 

لازم به ذکر است حدود قیمت اعلام شده برای زائرین، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است که دانشگاهیان عمره گزار باید تا تاریخ قید شده نسبت به تکمیل موجودی خود تا سقف این مبلغ اقدام کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi