پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:26:20 - چهارشنبه 27 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهاجری سرمربی احتمالی مس کرمان در فصل آینده
با توجه به قرارداد رسول خطیبی با سیاه جامگان تیم تازه لیگ برتری شده , احتمال قراردا درضا مهاجری مربی فصل قبل سیاه جامگان با مس کرمان قوت گرفت .

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از “ورزش خبر ” مس کرمان که در فصل قبل با وجود خرجهای زیاد و داشتن سر مربی متخصص در زمینه لیگ برتر باز هم نتوانست به ایگ برتر صعود کند به دنبال مربی جدید و به نوعی امتحان پس داده برای فصل بعد خود میباشد .

 

در این  بین با توجه به مصاحبه ای که اکبر میثاقیان انجام داد و به نوعی انصراف خود را از سرمربی گری مس در فصل آینده اعلام کرد , مسولان تیم به دنبال جایگزینی برای این سرمربی پر حرف و حدیث میگردند .

 

اخیرا با توجه به اینکه رسول خطیبی سرمربی تیم سیاه جامگان تازه لیگ برتری شده را پذیرفته است و رضا مهاجری به نوعی از کار برکنر شده است این احتمال که مس کرمان از این سرمربی در راس کار خود استفاده کند قوت گرفته است .

 

به دو دلیل این سرمربی مورد توجه مس است اول اینکه حواشی مربی فصل قبل را ندارد و مس میتواند به دور از حاشیه کار خود بپردازد و ثانیا  با توجه به صعود سیاه جامگاه به لیگ برتر نشامن میدهد مهاجری در این زمینه نیز تبحر خاصی دارد . باید منتظر ماند و دید که سر نوشت مس  در فصل بعد به دستان چه کسی سپرده میشود .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi