پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:12:28 - سه شنبه 28 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ممیزی رشته‌های دانشگاه آزاد در استان‌های خراسان، کرمان و سیستان و بلوچستان
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از ممیزی رشته‌ها که برای نخستین بار در تاریخ این دانشگاه صورت گرفته است خبر داد و گفت: این امر در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شده است.

به گزارش”دانشجوآزاد“به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد حسین‌زاده لطفی امشب در نشست خبری پیرامون فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه آزاد در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اظهار کرد: حفظ کیفیت، یکی از مهم‌ترین ابعادی است که سبب توسعه کیفی دانشگاه‌ها می‌شود بنابراین دو مولفه حفظ کیفیت و مقررات در جذب هیئت علمی مورد توجه دانشگاه‌ها و شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار می‌گیرد.

وی پیرامون انتشار رشته محل‌های دفترچه کنکور سال آینده تصریح کرد: پس از ۳۳ سال از گذشت فعالیت‌های دانشگاه آزاد در سراسر کشور، بررسی‌هایی در راستای انتخاب رشته محل‌هایی که از استانداردهای لازم نیز برخوردار باشند، انجام  و بر اساس آن برای نخستین‌بار در تاریخ این دانشگاه، ممیزی رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این امر در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شده است چراکه بر اساس بررسی‌های انجام شده این استان‌ها استانداردهای لازم برای ممیزی را داشتند.

حسین‌زاده لطفی دانشگاه آزاد اسلامی را دستاورد مهمی در دوره پس از انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی بالغ بر ۳۲ هزار عضو هیئت علمی فعالیت می‌کنند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi