پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:42:39 - سه شنبه 14 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معلمان معماران زیربنای ارزش های معنوی هستند
بسیج دانشجویی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی-دانشکده شهید دادبین استان کرمان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

 
به گزارش “دانشجوآزاد” بسیج دانشجویی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی-دانشکده شهید دادبین استان کرمان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

«اِقْرَا باسم رَبِّکَ الَّذی خَلَقْ»

اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل

روی کتاب ها و افکار شهید مطهری هرچه می توانید کار کنید، هرچه از شهادت آن عزیز می گذرد آثار و برکات معنوی و فکری او ابعاد تازه تری را از خود نشان می دهد. (مقام معظم رهبری مدظلله العالی)

بی گمان معلمان و مربیان گرانقدر طلایه داران نهضت هدایت و سعادت انسانها هستند، آنان معماران ماهری هستند که زیر بنای ارزش های معنوی و فضایل اخلاقی و اسلامی جامعه را بنیان نهاده و در راه رسیدن انسان ها به سر منزل مقصود و سعادت نقش به سزایی را ایفا می کنند.

تکریم مقام شامخ معلم نشان ارج نهادن به مجاهدت منادیان پیشرفت و سربلندی نسل های حاضر و آینده به ویژه شکوفا ساختن نسل جوان انقلابی است که هر قلب پاک و پرهیزکاری آن را تایید می کند.

تاریخ انعکاس وجود بزرگ فرهنگیانی است که در عرصه ی تعلیم و تربیت قدم گذاشته و از چشمه های زلال معرفت و صداقت، درس شور و شعور و انسانیت را هدیه به آنانی نموده اند که در اوج لطافت و پاکی به افق دانایی و توانایی نگریسته اند و این جاودانه های بی بدیل، کسوت معلمی را با خود داشته تا در دل ها بذر محبت و ماندگاری کاشته و عمری بر این راه عاشقانه ایستاده اند.

بسیج دانشجویی شهید صیاد شیرازی-دانشکده شهید دادبین استان کرمان به نمایندگی از طرف دانشجویان این دانشکده این فرزندان غیور و افسران جنگ نرم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت اسوه ی معلمی، استاد شهید علامه مرتضی مطهری، ایام فرخنده هفته معلم را به فرهنگیان عزیز و گرانقدر عرصه تعلیم و تربیت و پرورش دهندگان آینده سازان میهن عزیزمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدواریم همواره خلوص، ایمان و صداقت شما معلمان گرانقدر به ویژه فرهنگیان عزیز بسیجی فرا راه همگان در امر خطیر تعلیم و تربیت نسل فهیم و بصیر آینده سازکشور عزیزمان باشد. ان شأالله

هفته معلم بر تمامی فرهیختگان عرصه ی تعلیم و تربیت به ویژه فرهنگیان عزیز استان کرمان میمون و مبارک باد.

چو ایران نباشد تن من مباد.

بسیج دانشجویی شهید صیاد شیرازی-دانشکده شهید دادبین استان کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi