پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:39:26 - سه شنبه 19 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مشکل اشتغال دانشجویان ادبیات پایداری باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی حل شود
رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس گفت:مشکل اشتغال دانشجویان ادبیات پایداری باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی حل شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” سردار گلعلی بابایی رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در پنجمین کنگره سراسری ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان به بیان دل نوشته های خود در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت : خاطرات دفاع مقدس را نمی توان در هیچ کتاب درسی مشاهده کرد .

وی اظهار داشت : یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در بحث ادبیات کشاندن ادبیات دفاع مقدس به محیط های آموزشی است و ایشان در هر فرصتی این موضوع را گوشزد می کنند و به قدرت الهی و با همکاری دوستان این کار صورت گرفته است .

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس افزود : نقصی که  امروزه در رشته ادبیات پایداری مشاهده می شود کمبود منابع درسی برای این رشته است و خیلی ها از این موضوع  گلایه مند هستند.

گلعلی بابایی خاطر نشان کرد : در بحث دفاع مقدس یازده هزار کتاب در رشته های مختلف وجود دارد ولی کمتر از آنها در این موارد استفاده می شود .

وی ادامه داد : باید کتابخانه تخصصی در دانشگاه هایی که دارای رشته ادبیات پایداری هستند راه اندازی شود تا دسترسی به منابع برای دانشجویان فراهم شود .

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس  ابراز داشت : مشکل بعدی در رابطه با این رشته اشتغال این دانشجویان می باشد و باید شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنیاد حفظ آثار این مشکلات را حل کنند تا این عزیزان با امیدواری بیشتری به درس خود ادامه دهند .

وی در پایان گفت : امیدواریم در سال های آینده در سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس که در حقیقت بهره بردار اصلی بازدهی کارهای عزیزان شرکت کننده در کنگره ادبیات پایداری است این آثار مشاهده و منتشر شوند .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi