پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:17:54 - چهارشنبه 14 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دبیر هیات ورزش های همگانی استان‌کرمان خبرداد
مشارکت ۳۷۰ نفری کارکنان دولت در مسابقات مینی فوتبال کشور
دبیر هیئت همگانی استان کرمان از برگزاری رویداد ملی مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور با مشارکت۳۷۰ نفر شرکت کننده در شهر ماهان خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد:  حمید شیردل دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش و توسعه ورزش کارکنان دولت و جذب اعتبارات ملی؛ کمک به توسعه ظرفیت های گردشکری و فرهنگی و ترغیب و تشویق مردم به ورزش عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با ابلاغ وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی به هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان در دستور کار این هیئت قرار گرفت؛ اظهار داشت: در این مسابقات ۲۵ تیم از سراسر کشور که تیم‌های اول مسابقات کارکنان دولت استان‌ها بودند؛ شرکت کردند و ۴۰۰ نفر در این رویداد از مربی، بازیکن، سرپرست و عوامل اجرایی مشارکت داشتند.

ایشان با اعلام اینکه تابستان گرمی را پشت سر می‌گذاریم ؛تصریح کرد: انتخاب شهر زیبا و گردشگری ماهان برای میزبانی این مسابقات به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب و ظرفیت‌های بالای گردشگری، فرهنگی و تاریخی این شهر بود.

شیردل با اشاره به اینکه در برگزاری رویدادهای بزرگ همکاری عوامل و دستگاه‌های مختلف موجب موفقیت می‌شود ؛خاطرنشان ساخت:هیات فوتبال ماهان در کنار هیات ورزش های همگانی استان جانانه تلاش کرد و بحث زمین‌های چمن ، مسائل فنی ، تجهیزات و داوری مسابقات با تلاش و همکاری هیات فوتبال ماهان انجام شد.

مهندس شیردل با قدردانی از همکاری های بخشداری،شورای اسلامی شهر، شهرداری،میراث فرهنگی،کمیته امداد، آموزش و پرورش و دانشگاه هایتک ابراز داشت: در بحث اسکان این تعداد شرکت کننده در ماهان محدودیت داشتیم که با پیگیری پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دانشگاه هایتک ماهان با ما همکاری کرد و بحث اسکان را ساماندهی کردیم.

افزودنی است این‌ مسابقات با ۲۵ تیم شرکت کننده از سراسر کشور در ۸ گروه در جدول دوره ای حذفی در شهر ماهان در حال برگزاری می باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi