پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:23:22 - شنبه 25 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مس نیازمند حمایت هواداران
تیم فوتبال مس کرمان پس از کسب دو پیروزی در دو بازی قبلی خود در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، روز یکشنبه در کرمان بازی سوم خود را در این دور برابر تربیت یزد برگزار خواهد کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر”؛ تیم‌های مس کرمان و تربیت یزد روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند تا شاگردان اکبر میثاقیان در تداوم نتایج و پیروزی‌های دو هفته‌ی قبلی خود، در این بازی نیز تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی پنجم مس در این فصل انجام دهند.

 

تیم تربیت یزد هرچند با ۶ امتیاز در قعر جدول قرار دارد اما قطعا حریف دست و پا بسته‌ای برابر مس کرمان نخواهد بود و از این رو تیم مس در این بازی خانگی برابر این تیم با تمام توان بازی خواهد کرد تا برخلاف بازی رفت دو تیم که در یزد به تساوی یک بر یک انجامید، در این بازی تیم مس هر سه امتیاز را در کرمان نگه دارد.

 

قطعا برای رخ دادن این اتفاق حضور تماشاگران خونگرم کرمانی و هواداران با غیرت تیم فوتبال مس در ورزشگاه باهنر بسیار مهم و حیاتی است و تماشاگران فهیم تیم مس در این بازی، بیشتر از قبل سکوهای ورزشگاه باهنر را نارنجی خواهند کرد.

 

تماشای این بازی و سایر دیدارهای مس در کرمان به صورت رایگان است و هواداران می‌توانند در این روزهای کرمان که هوایی بهاری در دل زمستان به خود گرفته است، با حضور خود هوای تیم مس را هم بیشتر از قبل گرم کنند و باعث صعود بیشتر این تیم در جدول رقابت‌ها شوند.

 

با توجه به اینکه در این هفته اکثر تیم‌های بالای سر مس بایکدیگر بازی دارند، کسب سه امتیاز برابر تربیت یزد موجب صعود چند پله‌ای مس در جدول و نزدیک شدن این تیم به دو رده‌ی بالایی جدول خواهد شد از همین رو با یک اتحاد و بسیج همگانی در کرمان، همه برای حفظ این سه امتیاز مهم در کرمان دست به دست یکدیگر خواهیم داد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi