پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:20:16 - چهارشنبه 13 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقه هفت سین فاطمی برگزار می شود
به مناسبت سال جدید و با عنایت به تقارن آن با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، و با هدف گرامی‌داشت ایام فاطمیه ، مسابقه “هفت سین فاطمی” در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” روابط عمومی نهاد درنظر دارد به مناسبت سال جدید و با عنایت به تقارن آن با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، و با هدف گرامی‌داشت ایام فاطمیه، مسابقه ای تحت عنوان «هفت سین فاطمی» ویژه دانشجویان برگزار نماید.

۱٫ نام بردن هفت واژه که مرتبط با زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) باشد(صفات اخلاقی، نامها، کنیه ها، مربوط به احادیث و هرگونه ارتباط با آن بانو) که با سین آغاز می شوند (این واژه ها می توانند فارسی یا عربی باشند و همچنین کلمات انگلیسی که با S یاC (دارای تلفظ سین) باشند)

۲٫ارسال عکس از سفره هفت سین فاطمی این مسابقه از چهارشنبه ۱۳ اسفندماه (مصادف با اولین روایت از شهادت بانوی دوعالم) تا ۴ فروردین (مصادف با دومین روایت شهادت ایشان) ادامه خواهد داشت.

جوایز مسابقه: نفر اول : ۵۰۰۰۰۰ ریال نفر دوم :۴۰۰۰۰۰ ریال نفر سوم: ۳۰۰۰۰۰ ریال نفر چهارم و پنجم و ششم هرکدام: ۲۰۰۰۰۰ ریال لازم به ذکر است معیار انتخاب برگزیدگان با توجه به زمینه محتوایی آن خلاقیت و زیبایی خواهد بود.

 اعلام نتایج : ۵ فروردین

 اهداء جوایز: سالروز میلاد حضرت زهرا ( سلام الله علیها)

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi