پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:49:24 - یکشنبه 22 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقات قرآن و عترت(س) از راههای شناسایی استعدادهای برتر در دانشگاه است
عبدالرضا صادقی، مدیر کل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از راههای شناسایی استعدادهای برتر در شهرهای مختلف برگزاری همین مسابقات می باشد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ عبدالرضا صادقی، مدیر کل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در جمع شرکت کنندگان در دومین شورای قران و عترت استان کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و عترت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور اظهار داشت: یکی از راههای شناسایی استعدادهای برتر در شهرهای مختلف برگزاری همین مسابقات می باشد.
صادقی با تشکر از حضور دبیر و رییس دبیرخانه هیات امنای استان کرمان در این شورا آنرا نماد اهمیت قرآن و عترت در استان دانسته و افزود: امیدوارم سایر استانها نیز بحث برگزاری این شوراها را بصورت جدی پیگیری نمایند.
مدیر کل فعالیتهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص برگزاری مسابقات قرآن و عترت ادامه داد: در پی تغییر برخی منابع مربوط به مسابقات بودیم که به دلیل وجود تعداد زیادی از کتاب‌های ویژه مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه و پرهیز از اسراف در این بخش، بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد با منابع موجود برگزار می‌شود که البته در بعضی از رشته‌ها تغییراتی خواهیم داشت.
وی با مهم خواندن تاسیس کانون های قرآن و عترت استانی توضیح داد: با استفاده از ظرفیت فعالان قرآنی که طرح شناسایی آن‌ها در دست اقدام است، علاوه بر تقویت فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد دامنه این فعالیت‌ها به بیرون از دانشگاه به ویژه در محیط خانواده‌های دانشجویان، مراکز اداری و دیگر نقاط کشیده می‌شود.
شایان ذکر است که ارائه پیشنهادات در خصوص راه اندازی کانون قران و عترت استان، بررسی برنامه مهر تامهر، ارتقاء بنیه علمی کارشناسان قرآن و عترت و جذب حداکثری مشارکت دانشجویان، اساتید و کارکنان از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi