پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:26:17 - دوشنبه 10 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در همایش دشمن شناسی و استکبارستیزی مطرح شد؛
مسئولین کشور بایستی بدبینی به جهان استکبار و در راس آن آمریکا را مدنظر قرار دهند
به همت بسیج دانشجویی بم، همایش دشمن شناسی و استکبار ستیزی با حضور دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بم برگزار گردید.

به گزارش “دانشجوآزاد” اولین همایش دشمن شناسی و استکبار ستیزی با حضور دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بم در محل دانشکده فنی این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم امام جمعه بم گفت: متاسفانه از زبان بعضی افراد حرفهایی مطرح می شود که چرا ما به سوریه، عراق و جبهه مقاومت کمک می کنیم، جواب اینها این است که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اگـر جلوی داعش گرفتـه نمی‌شـد مـا باید در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا اینهـا می‌جنگیدیم و جلـوی اینهـا را می‌گرفتیم در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.

دانشی با اشاره به بیانات اخیر وزیر بهداشت درخصوص مدافعان حرم و ائمه جمعه اظهار‌ داشت: آقای وزیر بهداشت! بی توجهی به هشدارهای مقام معظم رهبری در مذاکرات برجام موجب تلخی های امروز جامعه شده است، حقوق‌های نجومی اعصاب مردم را به هم ریخته است نه ائمه جمعه! آقای وزیر آنچه که اعصاب مردم را به هم می‌ریزد دادن ده‌ها امتیاز در مقابل تقریباً هیچ است.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت فرد پرتلاش و خدمتگزاری است بیان کرد: جای تعجب این است که این سخنان از زبان کسی مطرح می شود که از او توقع نمی رفت و آقای وزیر به جای پرداختن به این مسائل و اینگونه جوسازی‌ها به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

امام جمعه بم با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری ابراز داشت: مانند همیشه آنچه توقع است که مسئولین کشورمان توجه داشته باشند مسئله بدبینی به جهان استکبار و در راس آن آمریکا است چون علیرغم همه قول هایی که از طرف رئیس جمهور مبنی بر لغو بالمره (یکدفعه) همه تحریم ها با اجرای برجام داده شد و از تعابیر این چنینی که در مورد برجام شنیده اید اما متاسفانه لغو تحریم ها محقق نشده است.

حجت الا سلام دانشی افزود: حضرت آقا در نامه ای که در پاسخ به تبریک اجرای برجام از سوی رئیس جمهور به ایشان داده شد با ابلاغ نامه ای در ۹ بند به تعبیری تاکید داشتند که دستپاچه نشوید و همه امتیازات را یکجا و بصورت نقد و در مقابل وعده نسیه ندهید که متاسفانه همان وعده های نسیه طرف های مقابل هم محقق نشد.

امام جمعه بم تاکید کرد: همه به دنبال عزت کشور هستند اما همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن، دشمن است و از او جز دشمنی نباید توقع داشته باشیم بطوری که از قبل از انقلاب هیچ رابطه مسالمت آمیزی از طرف دولت آمریکا با کشورمان را کسی سراغ ندارد و همه دشمنی ها و ایجاد مخالفت با این ملت عزیز هدف اصلی آمریکا است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi