پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:52:04 - دوشنبه 15 اسفند 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در کرمان برگزار شد
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در کرمان توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با همراهی دانشگاه‌های استان با حضور هشت تیم برگزار شد.

به گزارش دانشجو آزاد: نجمه موسی پور امروز ۱۵ اسفندماه با اعلام این مطلب و با تشکر از دانشجویان و دانشگاه‌هایی که در برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره، سازمان دانشجویان را همراهی نمودند، افزود: مناظره روش جذاب و موثر در آموزش و یادگیری است.

وی افزود: مناظره اخلاق محور، منجر به تقویت اعتماد به نفس و روحیه انتقادپذیری و بالا رفتن آستانه تحمل دانشجویان می شود تا آنچه آموخته اند براساس مستندات علمی بکار گیرند و تمرینی است برای بیان آشکار آراء و نظرات خود در جهت ورود به عرصه های  اجتماعی گسترده تر.

موسی پور عنوان کرد: از مهمترین موارد مناظره که دانشجویان باید آن را رعایت کنند، آداب مناظره، احترام طرف مقابل، نقد منصفانه و اخلاق مداری است که موجب افزایش روحیه گفتمان در جامعه خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: در مسابقه مناظرات دانشجویی، موضوعات گزاره‌های انتخابی در بحث‌های اجتماعی، سیاسی، سلامت و فرهنگی است و گروه های دانشجویی داوطلب متشکل از دو ارائه کننده و دو محقق در مقام مخالف یا موافق با گزاره های مختلف به مناظره با یکدیگر می پردازند و هر تیم که موفق شود و بر اساس ارزیابی داوران نمره بیشتری کسب کند، برنده مناظره خواهد بود.

وی تصریح کرد: تیم دانشگاه علمی کاربردی کرمان برنده مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان استان شد.

مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در کرمان برگزار شد


انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi