پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:44:05 - چهارشنبه 26 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه باهنر کرمان
مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه باهنر کرمان ، سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۹۴ در سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” ؛  در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه باهنر کرمان ،  محمد جواد فدائی رئیس دانشگاه در آغازین روزهای چهلمین سال تأسیس دانشگاه در کرمان، از زحمات خالصانه، مدیریت عالمانه و همکاری‌های مشفقانه آقای محمد حسین زندی در طول سال‌های مسئولیت سنگین حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر سپاسگزاری نمودند و خدا را به بزرگی ستودند که سرمایه‌های این چنین را برای دانشگاهی که بنای آن بر خیر خواهی، مجاهدت، بزرگواری و تقوی نهاده شده، ذخیره فرموده است.

محمد جواد فدائی همچنین گفت،  محمد حسین زندی از رهروان واقعی افضلی‌پور بزرگ هستند که همه‌ی وجودشان را مخلصانه فدای دانشگاه کرد و جز باقیات و صالحات، چیزی به جا ننهاد و اکنون که مشیت الهی این گونه اقتضا دارد که پس از طی یک دوره کوتاه بیماری، با آرامش بیشتر به کار و فعالیت ادامه دهند و به همین منظور آقای محمد حسین زندی را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در توسعه کیفی و کمی آموزشی انتصاب نمودند تا دانشگاه بتواند از فکر، تدبیر و تجربیات ارزشمند و دیدگاه‌های صائب و سازنده ایشان در بهبود وضعیت آموزشی، که محور اصلی فعالیت‌های دانشگاه است برخوردار باشد.

سپس محمد حسین فدائی، رئیس دانشگاه، آقای محمدمهدی مولایی به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه معرفی نمودند و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کردند که بتوانند در برخی جلسات شورای آموزشی دانشگاه حضور یابند تا درخصوص روش‌های ارتقا سطح آموزشی دانشگاه با همکاران هم‌فکری نمایند.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi