پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:18:09 - سه شنبه 12 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشکده کشاورزی
صبح دیروزی دوشنبه، مراسم تودیع و معارفه دکتر خواجویی و دکتر معصومی، رئیس جدید دانشکده کشاورزی با حضور رئیس محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر فدایی و هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی در محل آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ دکتر محمدجواد فدائی رئیس دانشگاه با صدور حکمی در اسفندماه ۱۳۹۳، جناب آقای دکتر معصومی را به عنوان رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید باهنر کرمان منصوب کرد.

دکتر فدایی در این مراسم بیان داشتند که به عهده گرفتن مسئولیت وظیفه سنگینی است و تعهدی است که به دوش افراد گذاشته می شود.

ایشان در ادامه صحبت‌هایشان تصریح کردند در دوره جدید، از سیاست‌های وزارت علوم و همچنین دانشگاه شهید باهنر این است که به کیفیت آموزش و تحقیق و پژوهش توجه شود.

وی ادامه اظهارداشت، دانشگاه شهید باهنر حدود ۱۴ هزار دانشجو دارد که این جوان‌های پرانرژی سرمایه‌های این دانشگاهند و ما مسئولیم که این استعدادهای بالقوه را به بالفعل برسانیم و آنها را آموزش و پرورش دهیم.

فدائی همچنین گفت ​​که مشکل فعلی و بسیار جدی کشور ما و به خصوص استان کرمان کم آبی شدید است و این رسالت دانشکده کشاورزی و استادان این دانشکده است که امکانات و علم و دانش خود را با روحیه جهادی در حل این مشکل به کار گیرند.

دکتر فدائی در پایان سخنانشان از زحمات ۸ ساله جناب آقای دکتر خواجویی تشکر و همچنین برای  دکتر معصومی رئیس جدید دانشکده کشاورزی آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi