پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:28:48 - پنجشنبه 8 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی؛
مراسم افتتاحیه اردوی طلایه داران مقاومت برگزار شد
آئین افتتاحیه اردوی طلایه داران مقاومت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر در محل بیت الزهرا(س) حاج قاسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، فرمانده ناحیه دانشجویی استان کرمان و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

به گزارش دانشجو آزاد: امروز آئین افتتاحیه اردوی طلایه داران مقاومت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر در محل بیت الزهرا(س) حاج قاسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، سید هادی طباطبایی فرمانده ناحیه دانشجویی استان کرمان و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه دو اصل برای رشد انسان وجود دارد، گفت: یک اصل این است که ما به گونه ای خلق شده ایم که یا اثر گذار هستیم یا اثر پذیر به این معنی که یا مؤثریم یا متأثریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: ما از اطراف محیط خود خبرهایی را می شنویم و یا تصاویری می بینیم که این موضوعات به عنوان واردات وجود ماست که از راه چشم و گوش دریافت می کنیم و تحلیل آن ها در عقل و ذهن ما شکل می گیرد و گفتنی است که این اثر گذاری و اثر پذیری روشن نیست و پنهان است.

امام جمعه شهر کرمان بیان کرد: اصل دوم این است که بر اساس گفته روانشناسان بچه ها از کودکی سه گروه هستند؛ یک گروه فرمانده، یک گروه فرمان پذیر و یک گروه نه فرمانده و نه فرمان پذیر.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از کودکی فرمانده بود، اظهار کرد: در دوران دبستان حاج قاسم با برادر خود با هم در مدرسه درس می خواندند؛ برادر ایشان می گوید که زمانی که به خانه می رسیدیم من و قاسم در یک ظرف غذا می خوردیم، یک روز رو به مادر گفت من با برادرم غذا نمی خورم، مادر گفت نمی شود؛ روز بعد نیز دوباره قاسم به مادرم گفت که ظرف غذای من جدا کنید و مادر گفت نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ضمن اشاره به مطلب فوق تصیح کرد: برادر شهید سلیمانی عنوان کرده بود که قاسم رو به مادرم گفت اگر ظرف غذای من را جدا نمی کنید، من غذا نمی خوردم و بعد از آن مادر ظرف غذای او را جدا کرد؛ برادرم غذای خود را سه قسمت کرد و یک قسمت را خورد و دو قسمت دیگر را با خود به مدرسه برد و به کسانی که از روستاهای دیگر می آمدند، تقسیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطر نشان کرد: این مسئله نشان می دهد که شهید سلیمانی از ابتدا قرار است فرد ویژه ای شود
و این ویژه شدن را خودش انتخاب کرده است تا آنکه فرمانده قدس و شخصیت جهانی می شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi